نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 17:12

آل‌هاشم: رژیم صهیونیستی در غزه بدنبال حفظ تمدن رو به زوال غرب است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: در جنگ جاری غزه که به طور معجزه آسا و برخلاف همه محاسبات و معادلات، با وجود همه نوع جنایت جنگی صهیونیست‌ها، همچنان دست برتر با مقاومت است و هدف رژیم صهیونیستی از این نسل کشی اول بقای نحس خودش است دوم حفظ تمدن رو به زوال غرب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در اجلاسیه شهدای عشایری کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی اظهار کرد: شهادت گنج و میراثی است که از انبیاء و اولیای الهی به ما رسیده و باید آن را پاس بداریم و تا ظهور امام عصر(عج) ادامه دهیم. 

وی افزود: ترویج فرهنگ  ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است و همه باید به سهم خود در  ا ین  زمینه تلاش کنند.

امام جمعه تبریز گفت: شهداء با نیت الهی و آرمان‌های خداپسندانه پای در میدان جهاد و مبارزه با دشمنان گذاشته اند و قطعا قبل از جهاد اصغر ، جهاد اکبر  یعنی جهاد با نفس خود داشته‌اند که به چنین مقام والائی رسیده‌اند.

وی اضافه کرد: آنچه این روزها از بمباران‌ها و کشتارهای بیرحمانه از مردم غیرنظامی غزه در سطح نسل‌کشی و فشار بر ای کوچ اجباری جمعیت، در معرض دیدگان جهانیان قرار دارد، به نوعی نمونه‌ای از  جنایات صهیونیست‌ها در طول ۷۵ سال گذشته است و این رژیم همیشه اینگونه وحشی بوده است.

آل‌هاشم تصریح کرد:‌در جنگ جاری غزه که به طور معجزه آسا و برخلاف همه محاسبات و معادلات، با وجود همه نوع جنایت جنگی صهیونیست‌ها، همچنان دست برتر با مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: هدف رژیم صهیونیستی از این نسل کشی اول بقای نحس خودش است دوم حفظ تمدن رو به زوال غرب است.

پایان پیام/۶۰۰۰۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1602785

مهمترین اخبار ایران و جهان: