نیوز سیتی!
03 مرداد 1401 - 09:54

ابداع سس صورتی در تیک‌تاک، واکنش منفی کاربران را برانگیخت

ویدئوهایی که توسط یک سرآشپز آمریکایی از تولید یک سس صورتی رنگ در تیک تاک منتشر شده،‌ واکنش منفی کاربران بسیاری را به همراه داشته است. به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از گاردین،  ویدئوهای یک سرآشپز فلوریدایی در تیک تاک با واکنش منفی کاربران روبه‌رو شده است. سرآشپز پی 29 ساله که از گفتن نام واقعی خودش امتناع کرده، ویدئوهایی را از مرغ های سوخاری،‌ سیب زمینی سرخ کرده و سبزیجات غوطه ور در روغن منتشر می کند. او ادعا می کند که نکات آشپزی و ویدئوهایش 40 میلیون بازدید داشته، اما بسیاری از کاربران متعجب اند چه نکته مثبتی در این ویدئوها وجود دارد؟ وی در ویدئوهایش از یک سس به عنوان چاشنی غذاها استفاده می کند که صورتی رنگ است. این فرد هر بطری از سس را 20 دلار می فروشد. بحث ها اکنون پیرامون این سس بالا گرفته و حتی به توییتر هم رسیده است. در ابتدا پی حاضر به افشای مواد تشکیل دهنده سس نشد. ظاهرا این سس شامل روغن تخمه آفتابگردان، عسل، شیر، سرکه و میوه پیتایا (یا میوه اژدها) برای دادن به سس است. پس از اینکه پی مواد را اعلام کرد، سوالاتی در مورد مقادیر استفاده شده از هر ماده مطرح شد. هنوز سؤالاتی در مورد اینکه آیا سس باید در یخچال نگهداری شود، چرا بسته بندی آن ضعیف است و اینکه آیا محصول با پروتکل های سازمان غذا و دارو مطابقت دارد یا خیر ادامه دارد. پی در پاسخ به این سوالات می گوید که محصول او قانونی و ایمن است. او آن را در یک مرکز تجاری که توسط سازمان غذا و دارو تایید شده و نه آشپزخانه خانگی، درست می کند. او گفت: من یک سال است که از این سس استفاده می کنم و آن را به مشتریانم پیشنهاد می دهد،‌ هیچ کس تا به حال بیمار نشده است. اما موضوعی که پی را به دردسر انداخته، اعداد نوشته شده روی بسته محصول است. او در این باره گفت که سردرگمی در مقدار، یک اشتباه تایپی در طراحی گرافیکی مواد تشکیل دهنده است، که گرم محصول را با تعداد وعده های غذایی (444 وعده به جای حدود 30 وعده در مجموع 444 گرم) جابه‌جا نوشته است. او برای اشتباهات اولیه عذرخواهی کرد و گفت این یک تجارت کوچک است که تاکنون توانسته خوب پیشرفت کند. برخی از کاربران اما با این توضیحات قانع نشده اند. یکی از کاربران در این باره نوشت: زنی در حال پر کردن بطری‌های مایونز مستعمل است، سپس آن را از طریق پست زمینی برای مشتریان می فرستد و بسته 3 هفته بعد هم به آنها نمی رسد. پس از واکنش های شدید و منفی نسبت به این محصول، پی گفت که جمله «لطفا سس را در یخچال نگه دارید» را اضافه کرده است. او گفت تاکنون حدود 700 بطری سس فروخته و از اینکه یک روز با میلیون ها واکنش منفی و ناسزا از سمت کاربران بیدار شده،‌ ناراحت است اما با قدرت به کارش ادامه می دهد. انتهای پیام/
منبع: فارس
شناسه خبر: 460085

مهمترین اخبار ایران و جهان: