نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 11:31

تدارک «صبامک» و «شهر فرنگ» برای گرامیداشت روز مادر

۲ برنامه رادیویی «صبامک» و «شهر فرنگ» شبکه رادیویی صبا همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) ویژه برنامه‌های متفاوتی را برای شنوندگان تدارک دیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، شبکه رادیویی همزمان با فرا رسیدن سالروز تولد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر برنامه‌های ویژه‌ای را برای مخاطبان تدارک دیده اند.

برنامه مخاطب محور «صبامک» به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر به صورت ویژه راهی آنتن می شود.

این برنامه مخاطب محور که با شعر و ترانه به پاسخگویی پیامک های مخاطبان می‌پردازد، در شب میلاد حضرت زهرا (س) با نمایش های شاد با موضوع مادر و روز زن همراه مخاطبان می شود.

اوستا و عبدلی در این برنامه روز مادر را جشن می گیرند و عمو صبا مکی داستان های کوتاه با موضوع روز مادر برای مخاطبان روایت می کند.

ویژه برنامه «صبامک» پنجشنبه ۲۲ دی ساعت ۱۹ به تهیه‌کنندگی محمد اوزی و بازیگری جواد انصافی و امیر پارسی تقدیم مخاطبان می شود، علاقه‌مندان می‌توانند تکرار این برنامه را روز جمعه ساعت ۱۱ از رادیو صبا بشنود.

«شهر فرهنگ» روز مادر را جشن می گیرد

جنگ رادیویی «شهر فرنگ» که هر روز با پخش نمایش های طنز به بیان مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی می پردازد، در شب میلاد فرخنده حضرت زهرا(س) همراه شنوندگان به استقبال روز مادر می رود و با فضای شادتر از همیشه تقدیم مخاطبان می شود.

نمایش های طنز «شهر فرنگ» به مناسبت این جشن فرخنده با موضوع مادر پخش می شود در این نمایش ها از هدیه روز مادر و اهمیت نقش مادر در خانواده گفته می شود.

ویژه برنامه «شهر فرنگ» پنجشنبه ۲۲ دی ساعت ۲۰ به تهیه کنندگی احسان زارع و هنرمندی جمعی از بازیگران رادیو و به کارگردانی ساجدقدوسیان تقدیم مخاطبان می شود، تکرار این برنامه روز ساعت ۹ از رادیو صبا پخش می شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 972385

مهمترین اخبار ایران و جهان: