نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 10:31

جشنواره ملی «مشق مادر» بانوان خوشنویس در کرمانشاه برگزار می‌شود

رییس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: اولین جشنواره ملی بداهه نویسی بانوان خوشنویس ایران با کتابت اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا (س) فردا در حوزه هنری کرمانشاه برگزار می‌شود.

افشین آزادی، رییس حوزه هنری استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: فردا، جمعه ۲۳ دی‌ماه اولین جشنواره ملی بداهه‌نویسی خوشنویسی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: فردا از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در حوزه هنری کرمانشاه میزبان بانوانان خوشنویس کرمانشاهی، اساتید درجه یک که دارای رتبه‌های بالای خوشنویسی از طرف انجمن خوشنویسان ایران هستند، خواهیم بود.

رییس حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی ۳۰ بانوی خوشنویس برای شرکت در این جشنواره، گفت: بانوان خوشنویس با کتابت اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا (س)، آیات و اشعار با موضوع مقام مادر و زن در رشته‌های نستعلیق و شکسته نستعلیق با عنوان «مشق مادر» هنر خود را نمایان خواهند کرد.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: آثار این عزیزان در اول بهمن ماه مورد داوری ملی قرار می‌گیرد چون این جشنواره در اقصی نقاط کشور به صورت هماهنگ به همت حوزه هنری برگزار خواهد شد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 972241

مهمترین اخبار ایران و جهان: