نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 18:57

بیش از ۶ هزار برنامه دهه فجر در استان تهران برگزار می‌شود

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران از برگزاری بیش از ۶ هزار برنامه در قالب 195 عنوان، در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در اولین روز ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار کرد: دهه مبارک فجر یک ایام الله است، باید جوانان این ایام را تبیین و تشریح کنند و به نسل آینده انتقال دهند، باید انقلاب اسلامی را به نسل آینده منتقل کنند، دقت داشته باشید در  نوع گویش و انتقال هنر داشته باشید نمونه بارز آن برگزاری نمایشگاه و دستاوردهای انقلاب است که به نسل بعد انتقال داده می شود و این امر باید به نحو احسن تشریح و تبیین شود.

وی گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تبیین دستاوردهای انقلاب دارند، مراسم دهه مبارک فجر امروز صبح در بهشت زهرا با حضور جوانان و نوجوانان پرشور برگزار شد که همه با عشق و علاقه در مراسم حضور داشتند.

ذوالقدر افزود: باید در زندگی حضرت امام خمینی (ره) پژوهش صورت گیرد،  نمی شود حضرت امام را در رهبری ده ساله انقلاب شناخت باید حضرت امام را از کودکی شناخت، حضرت امام خمینی(ره) خود را ساخته بود، حرکت امام  راحل با قدرت ایمان به خدا بود و به هیچ قدرتی وابسته نبود و با اتکا و اراده مردم توانست انقلاب را پیروز کند، انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب تمام عیار مردمی بود و هست و مردم را به رشد و تعالی رسانده است.

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران بیان داشت: حضرت امام خمینی(ره) دین را مبنای اداره حکومت می دانست و در این مسیر موفق بود، هر چند با مشکلاتی مواجه هستیم اگر با نگاه کارشناسانه به وضعیت کشور نگاه کنید می بینید که کشورهای غربی در حال تخریب کشور هستند و  مگر نمی گویند ایران کشور عقب مانده است پس چرا تمام سعی خودشان را به کار بستند تا کشور را از مسیر توسعه و پیشرفت خارج کنند.

وی اظهار داشت: رسانه های معاند در حال تخریب دستاوردها و امکانات و پیشرفت های کشور هستند، کشور در همه عرصه ها پیشرفت های خوبی بدست آورده، در حوزه ارتباطات جزو کشور های برتر دنیا هستیم، دستاوردهایی که داریم از مدل های خارجی با کیفیت تر است.

ذوالقدر تاکید کرد: در ۸ سال دفاع مقدس به کشور ما سیم خاردار ندادند، کشور تمام قد تحریم  بود، در حال حاضر کشور در حوزه دفاعی در اقتدار کامل قرار دارد و در این حوزه پیشرفت های خوبی بدست آورده اما کشورهای اروپایی چشم پیشرفت و توسعه سپاه را ندارند.

وی در ادامه این نشست افزود: فرهنگ ایثار و شهادت آمیخته با فرهنگ غنی ایران اسلامی است، جوانان این کشور برای حوزه تمامیت ارضی کشور جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند چرا که انقلاب اسلامی ایران مطلق به همه مردم است، سپاه در برگزاری جشن های باشکوه دهه مبارک فجر در کنار اقشار مختلف قرار دارد، در جشن انقلاب امسال ۱۹۵ عنوان در دستور کار است. 

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران ادامه داد: مردم در ۲۲ بهمن امسال رکوردی دیگری را رقم خواهند زد، همان طور که در ایام الله ۱۳ آبان امسال که در اوج اغتشات رکورد زدند و در ۲۲ بهمن مردم با حضور پرشور خود برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم خواهند زد انقلاب اسلامی ایران زنده و  پویا است و در برنامه ۲۲ بهمن امسال شاهد این پویایی خواهیم بود، باید انقلاب اسلامی ایران را تبیین کنیم و  پیشرفت ها باید گفته شود، کمبود ها نیز باید پیگیری و رفع شود.

ذوالقدر در ادامه بیان کرد: قبل از آغاز ماه مبارک رمضان کمک های مومنانه در دستور کار قرار دارد، تا مردم نیازمند و اقشار کم برخوردار با کمبودهایی مواجه نباشند، با وزارت نیرو تفاهم نامه هایی امضاء شده تا پنل های خورشیدی به روستا برده شود، تا مردم بتوانند از پنل های خورشیدی بهره مند شوند و برق اضافی را نیز به عرصه فروش برساند.

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: در همه شهرستان های استان تهران در شب ۲۲ بهمن نورافشانی در دستور کار قرار دارد، مسابقات ورزشی در ایام دهه مبارک فجر نیز انجام می شود، در ایام الله دهه مبارک فجر شهید شناسی از برنامه های بسیار خوبی است که در بعضی شهرستان ها شروع شده است، این موضوع در بین جوانان شروع شده و در حال گسترش است و در سایر شهرستان نیز انجام می شود.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1013541

مهمترین اخبار ایران و جهان: