نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 09:34

پُر اجرا ترین روز جشنواره تئاتر فجر با ۱۹ نمایش

در یک روز مانده به پایان جشنواره تئاتر فجر، ۱۹ نمایش در بخش خیابانی و صحنه‌ای اجرا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امروز یکشنبه 9 بهمن ماه همزمان با نهمین روز از جشنواره تئاتر فجر، 19 نمایش صحنه‌ای و خیابانی در مناطق مختلف تهران اجرا خواهند داشت.

در بخش صحنه‌ای، 9 نمایش در مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج، تئاتر مولوی، تماشاخانه ایرانشهر و تالار حافظ روی صحنه می‌روند.

این نمایش‌ها عبارتند از:

«هملت» به نویسندگی و کارگردانی آرا یرناجاکیان از ارمنستان، «دانه‌های کال انجیر» به کارگردانی سانیا عاجلی از استهبان، «هاراگیری» به نویسندگی و کارگردانی اصغر گروسی از شیراز، «در سوگ شب هزار و یکم» به کارگردانی پویان عطایی از اصفهان، «شیخ» به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا سواعدی از آبادان، «ساختمان رز» به نویسندگی و کارگردانی علی صادقی‌زاده از کرمان، «قطار ناقوره» به نویسندگی و کارگردانی ایاد الریمونی از اردن، «ابرهای بی‌باران» به کارگردانی حسن عابدی و «دختران» به کارگردانی علی دل‌پیشه و کیانوش ایازی از تهران.

تئاتر , جشنواره تئاتر فجر ,

همچنین در بخش نمایش خیابانی، 10 نمایش در تهران اجرا خواهد شد.

«فدا نشدن» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده از آستانه اشرفیه، «بهیگ هارونک» به نویسندگی و کارگردانی علی قاضی از مسجد سلیمان، «پلاسما» به نویسندگی و کارگردانی سعید بادینی از زاهدان، «گسار»‌ به نویسندگی و کارگردانی فرامرز غلامیان و عباس منظری از شاهین شهر، «پارادوکس» به نویسندگی و کارگردانی مالک آبسالان از دهلران، «آکوستیک مین» به نویسندگی و کارگردانی حمید ناطقی از ساری، «استامینوفن با طعم کدئین» به کارگردانی مجتبی خلیلی از تهران، «کارت قرمز برای بازیکن خارجی» به کارگردانی سیدپویا امامی از اصفهان و «دعوت نشده» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کولیوندی از دهلران در پهنه رودکی مقابل تالار وحدت اجرا می‌شوند.

علاوه براین، نمایش «استامینوفن با طعم کدئین» در ایوان انتظار متروی ولیعصر (عج) اجرا خواهد شد.

تئاتر , جشنواره تئاتر فجر ,

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 25 دی ماه در شهرستان‌های مختلف آغاز شده و از شنبه یکم بهمن تا 11 بهمن ماه اجراهای صحنه‌ای و خیابانی خود را در تهران دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1004141

مهمترین اخبار ایران و جهان: