نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 15:51

مسئولان با رویکرد جهادی به وظایف خود عمل کنند

اردستان - امام جمعه موقت اردستان گفت: متأسفانه وعده‌های مداوم برخی مسئولان محقق نمی‌شود، باید مسئولان جهادی در ارتباط با وظایف خود عمل کنند و انتظارات مردم برآورده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام منصور صابری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردستان ضمن گرامیداشت یاد شهید سلیمانی، اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سالیان سال در کشورهای همسایه و جبهه مقاومت حضور داشتند و این حضور مردم در کنار قبر حاج قاسم و در سالروز شهادت ایشان پیام‌های متعددی دارد به خصوص در این ایام که دشمنان القا می‌کنند مردم از نظام خسته شده‌اند.

وی افزود: باید از این افراد سوال کنیم که اندک مردمی که القا می‌شود نظام را نمی‌خواهند و پای ماهواره‌ها و شبکه‌های معاند تربیت می‌شوند، مردم ایران را تشکیل می‌دهند یا ملتی که در عرصه‌های مختلف دفاع از نظام و انقلاب حضور پرشور دارند.

امام جمعه موقت اردستان با اشاره به پیام دیگر مردم درباره حضور در کنار مزار شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: مردم، وفادار انقلاب و شهدا و مکتب شهید سلیمانی هستند و مسئولان نیز باید این گونه و با الگو قراردادن رویه سردار دل‌ها، دلسوز مردم باشند.

صابری با اشاره به سوالات جوانان در خصوص وعده‌های مسئولان، تصریح کرد: متأسفانه وعده‌های مداوم برخی مسئولان محقق نمی‌شود، باید مسئولان جهادی عمل کنند و انتظارات مردم برآورده شود.

وی با اشاره دیدار رهبر با جمعی از بانوان کشور، گفت: این یک دیدار مهم و تأثیرگذار بود که مقام معظم رهبری با بانوان فعال کشور در عرصه‌های مختلف داشتند و در این دیدار نیز بیانات خوبی رهبر داشتند و همچنین از دیدگاه‌های بانوان هم تقدیر کردند.

امام جمعه موقت اردستان با اشاره به اینکه اسلام جایگاه زن را بالا برد، خاطرنشان کرد: غرب به زنان خیانت کرد، عرصه کار و نگاه لذت‌جویانه غرب به زن و نیروی کار ارزان و جذاب را بهانه خدمت به زن قرار داد اما اسلام از ابتدا تاکنون نجات‌بخش زن بوده و هست.

صابری گفت: رهبر انقلاب فرمودند که حجاب یک ضرورت شرعی است، اصالت زن در خانه داری نیز باید حفظ شود و به نقش زن به عنوان همسر و مادر توجه شود؛ محوریت تربیت در خانه با مادران و همسران است.

دست دلالان از سفره مردم کوتاه شود

وی تصریح کرد: مردم به طرح و وعده‌های مسئولان برای کشور امید دارند، اکنون سفره مردم به دست دلالان افتاده و باید سوال کنیم که چرا دست دلال از سفره مردم کوتاه نمی‌شود.

امام جمعه موقت اردستان ضمن اشاره به گرانی در کشور و عدم نظارت بر قیمت‌ها، تاکید کرد: در شهرستان اردستان هم شاهد عدم نظارت کافی بر قیمت‌ها هستیم و گاهی مردم مایحتاج ضروری خود را از شهرهای دیگر تهیه می‌کنند که این حق مردم نیست و ما انتظار داریم مشکلات حل شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 958585

مهمترین اخبار ایران و جهان: