نیوز سیتی!
04 بهمن 1401 - 15:23

استفاده از ظرفیت هنرمندان چهارمحال و بختیاری در ایام دهه فجر

شهرکرد_رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات چهارمحال و بختیاری گفت: در برنامه های دهه فجر امسال از ظرفیت هنرمندان چهارمحال و بختیاری استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی انصاری پیش از ظهر امروز سه شنبه از برگزاری هرچه بهتر آئین‌های دهه‌فجر انقلاب‌اسلامی خبر داد و گفت: امروز دومین جلسه ستاد دهه‌فجر استان با حضور ۲۵ کمیته تخصصی در محل شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد و گزارشات مختلفی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر مطرح شد تصریح کرد: تمامی کمیته‌ها با زیر مجموعه‌های خود در شهرستان‌ها جلسات را برگزار کردند و آین نامه‌ها برگزاری دهه‌فجر ابلاغ شده است.

انصاری یادآور شد: ویژه برنامه تاریخی ۱۲ بهمن رأس ساعت ۹ صبح از محل فرودگاه تا مصلی بزرگ شهرکرد با حرکت نمادین خودرویی و موتوری تدارک و برنامه‌ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده است در این ویژه برنامه از ظرفیت دستگاه‌ها و خودروهای مردمی استفاده شود و همچنین به مناسبت میلاد با سعادت امام جواد (ع) که مقارن با ۱۲ بهمن‌ماه و آغاز دهه‌فجر است برنامه‌ی جشنی در مصلی بزرگ امام‌خمینی (ره) شهرکرد با حضور اکثریت مردم و مسئولین برگزار خواهد شد.

انصاری با اشاره به اینکه برنامه ریزی خوبی از جمله برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی صورت گرفته است گفت: از ظرفیت هنرمندان در ایام دهه فجر، استفاده خواهد شد.

وی افزود: اهداف تمامی این برنامه‌ها این است که بتوانیم دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی را از زبان هنرمندان و خبرنگاران و رسانه‌ها به تصویر بکشیم.

انصاری اذعان داشت: همچنین بخش بصیرتی و روشنگری در راستای حرکت اخیر دشمنان در ۴ ساله گذشته که با هجمه‌های سنگین، فضای رسانه و مجازی و امنیتی کشور رابهم ریخته است، یکی از مهمترین اهداف برگزاری مراسمات دهه‌فجر امسال می‌باشد.

انصاری خاطر نشان کرد: امسال کمیته‌های ویژه کودک و نوجوان ویژه برنامه‌های متنوعی را از جمله کتابخوانی، مسابقات نقاشی، قصه‌گویی را از ظرفیت خود جوانان تدارک دیده است، همچنین ۴۰۰و یژه برنامه در خصوص جوانان و نوجوانان خصوصاً مسابقات ورزشی و فرهنگی در شهرستان‌های دهگانه استان تدارک و برنامه ریزی شده که در ایام دهه‌فجر اجرا خواهدشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 995085

مهمترین اخبار ایران و جهان: