نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 15:40

۳ گرمخانه در فردیس با ظرفیت ۱۵۰ نفر میزبان بی‌خانمان است

فرماندار فردیس با اشاره به اینکه باید کارتن خوابی و معتادان متجاهر به عنوان یک معضل اجتماعی در فردیس بررسی و ساماندهی شوند، گفت: سه گرمخانه در شهرستان فردیس آماده ارائه خدمات به ۱۵۰ نفر را دارد، یکی از گرمخانه‌ها مختص بانوان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، خداد کاشفی، فرماندار شهرستان فردیس، در جریان بازدید از گرمخانه‌های شهرستان فردیس، در جمع اصحاب رسانه، گفت: با توجه به برودت هوا، دو گرمخانه در شهر فردیس و یک گرمخانه در مشکین دشت پذیرای تعداد قابل توجهی از افراد بی‌خانمان است.

وی بر خدمات رسانی مطلوب به این قشر تاکید کرد و افزود: گرمخانه با هدف خدمت رسانی به افراد بی‌سرپناه، کارتن خواب و آسیب دیده اجتماعی ایجاد شده و لازم است سایر نهادهای مسؤول برابر شرح وظایف ذاتی خود همراه و یاور این مجموعه باشند.

فرماندار شهرستان فردیس با بیان اینکه کارتن خوابی معتادان متجاهر و افراد فاقد شرایط عادی رفتاری و روانی در محلات، پارک‌ها و اماکن عمومی یک معضل اجتماعی است، یادآور شد: این افراد باید به گرمخانه منتقل شوند.

این مقام مسؤول با اشاره به این که یک گرمخانه مختص بانوان و دو گرمخانه مختص آقایان در این شهرستان فعالیت دارند، ادامه داد: هر یک از این گرمخانه‌ها توانایی پذیرش ۵۰ نفر را دارند.

کاشفی گفت: گرمخانه بانوان فردیس در فلکه پنجم، گرمخانه آقایان فردیس در کانال غربی فردیس، و گرمخانه مشکین دشت در خیابان هدایت‌کار این شهر قرار دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 982741

مهمترین اخبار ایران و جهان: