نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 23:01

شهدا قلعه مستحکم برای صیانت از انقلاب اسلامی ساخته‌اند

مشگین‌شهر- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدا قلعه و دژی مستحکم در صیانت از انقلاب اسلامی درست کردند که نسل‌های آینده به آن فخر و مباهات خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهیدان «محمدزاده» در مشگین‌شهر اظهار کرد: شهدای ما در حقیقت سند حریت، عزت و شرافت نظام و ملت هستند که هیچ وقت راه، مرام و اهداف آنها رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در سنین ۱۲ تا ۲۵ سال با غیرت و همتی والا رهسپار جبهه‌های حق علیه باطل شدند که تنها فلسفه حضور آنها نیز دفاع از کشور، حقانیت اسلام و ناموس این ملت بوده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: عده‌ای امروز از روی بی‌خبری و گاه عناد و لجاجت راه و آرمان شهدا را در صیانت از این کشور نادیده می‌گیرند و همسو با اهداف دشمن سعی می‌کنند مقاصد پلید آنها را همراهی کنند در حالی که شهدا راه عزت و افتخار را برای ما نشان دادند که آن مسیر جز ولایت‌پذیری و تبعیت از آرمان امام و راه بلند انبیا و اولیا نیست.

محمدی اصل افزود: «خلیل» ۱۲ ساله و «ابراهیم» ۱۸ ساله ۲ برادری از تبار آزادیخواهان و جوانان غیرتمند مشگین‌شهری که به دیار سترگ‌ها مشهور است، با حضور در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب حاضر شده و جان در طبق اخلاص داشتند تا امروز این کشور در اوج شکوه و بالندگی باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: ما وظیفه خطیری را در صیانت از مرام و راه این شهدا داریم و در کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان که تابستان سال آینده برگزار خواهد شد، به تک تک این شهدا و خانواده‌های آنها ادای احترام کرده و قدر و منزلت آنها را بیش از گذشته تبیین خواهیم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 983485

مهمترین اخبار ایران و جهان: