نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 12:36

شهید سلیمانی پیوند عمیقی با انقلاب اسلامی داشت

تربت حیدریه ـ فرمانده بسیج طلاب خراسان رضوی گفت: شهید سلیمانی پیوند عمیقی با انقلاب اسلامی و همچنین اسلام ناب محمدی صلی الله داشت که توانست فراملی و شخصیت و محبوبیتش از مرزها عبور کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین قنبریان صبح سه شنبه در ویژه برنامه سالگرد شهادت شهید سلیمانی در شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد: اگر همه نعمات خود را بنگریم و کنار بگذاریم و برکات نظام اسلامی را بخواهیم بشماریم به هیچ عنوان قابل شمارش نیست.

فرمانده بسیج طلاب خراسان رضوی تصریح کرد: اگر بخواهیم دینداری افراد را بسنجیم باید ببینیم پایبندی و ارادت آنها به انقلاب و نظام اسلامی چگونه است، لذا هرچه ارادت و پایبندی بیشتر باشد یقیناً دینداری او بیشتر است.

وی افزود: شهید سلیمانی پیوند عمیقی با انقلاب اسلامی ایجاد کرد و فراملی شد و ما هم بتوانیم این پیوند عمیق را ایجاد کنیم همانند شهید سلیمانی خواهیم شد.

حجت الاسلام قنبریان خاطر نشان کرد: شهید مرگ را از بین می‌برد و این در حالی است که افراد عادی مرگ را می چشند اما شهدا با مرگ بازی می‌کنند و او را از بین می‌برند و شهید سلیمانی مرگ را از بین برد، لذا از مقتدای خود یعنی سید و سالار شهیدان تبعیت کرد و وقتی مرگ را می میراند ابدی می‌شود و اکنون ابدیت او را می‌بینیم.

فرمانده بسیج طلاب خراسان رضوی اضافه کرد: شهید سلیمانی قهرمان ملی و شخصیتی بین المللی و بی نظیر است که مردم اینگونه به او عشق می‌ورزند و این شخصیت فراتر از مرزها رفته است و همه می‌توانند در این مسیر گام بردارند.

وی گفت: شهید سلیمانی پیوند عمیقی با انقلاب اسلامی و همچنین اسلام ناب محمدی صلی الله داشت که توانست فراملی و شخصیت و محبوبیت آن شهید والامقام از مرزها عبور کند.

مردم امروز جهاد تبیین عملیاتی می‌خواهند

حجت الاسلام عبدالحسین قنبریان جهاد تبیین را در شرایط فعلی جامعه ضروری برشمرد و افزود: جهاد تبیین جنبه گفتاری و عملی دارد و در خیلی اوقات به جنبه گفتاری عمل می‌کنیم و این در حالی است که برخی نوجوانان و جوانان وقت برای اینکه به حرف‌ها گوش کنند نمی‌گذارند لذا باید در جهاد تبیین به حوزه عملیاتی آن ورود کرد و نسل امروز عمل را در جهاد تبیین ببینیم.

فرمانده بسیج طلاب خراسان رضوی بیان کرد: مردم امروز عمل را می‌خواهند و هرگاه این عمل را بنگرند یقیناً خودشان مانند همیشه در وسط میدان و عرصه حاضر خواهند شد، لذا هرکس در هر کجا که باشد باید کار خود را جهادی دنبال کند و شهدا اینگونه بودند.

وی افزود: شهید سلیمانی زمانی به شهادت می‌رسد که اغلب مردم خواب هستند، او ایمان واقعی داشت و امروز می‌بینیم که از تمام نقاط ایران و جهان دل‌ها به سمت کرمان و مزار حاج قاسم روانه است و فوج فوج جمعیت از همه جا به سوی مزار این شهید عزیز می‌روند حاجت می‌طلبند و این بدان معناست که شهید سلیمانی برکتش از خود حاج قاسم اثرش بیشتر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 952041

مهمترین اخبار ایران و جهان: