نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 00:32

دوره‌های توانمندسازی تخصصی رسانه در سمنان برگزار می‌شود

دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان سمنان گفت: بسیج رسانه استان سمنان، دوره‌های کارگاهی توانمندسازی تخصصی را با حضور مدرسان متبحر برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسین نورانیان، دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان سمنان عصر امروز در آیین معرفی برترین‌های ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان سمنان با حضور فرمانده سپاه استان سمنان، معاون استاندار سمنان و شماری از مسؤولان و اهالی رسانه در آستانه چهل و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی، بیانیه هیأت داوران جشنواره را قرائت کرد.

وی گفت: در مجموع، ۹۸۱ اثر بخش حرفه‌ای، تجربی و دانش‌آموزی در ۱۲ قالب رسانه‌ای و ۱۴ موضوع متنوع و بخش ویژه ترویج الگوی مصرف بهینه آب و برق به دبیرخانه رسید که در مقایسه با سال گذشته از نظر کمی ۲۰ درصد افزایش داشته است.

نورانیان با بیان اینکه از اعلام فراخوان تا برگزاری اختتامیه ۱۱ ماه برای تدارک و اجرای این جشنواره زمان صرف شده است، تصریح کرد: ۴۴ برگزیده نهایی بخش‌های مختلف با نظر ۱۴ داور با ترکیب جدیدی از پیشکسوتان و جوانان هم‌استانی و خبرگان تراز اول برون‌استانی برگزیده شدند.

به گفته دبیر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان سمنان، با توجه به تأکید اکثر داوران بر اصل ضروری آموزش در ارتقای کیفی آثار، بسیج رسانه استان در نظر دارد دوره‌های کارگاهی توانمندسازی تخصصی منطبق بر قالب‌های مختلف جشنواره را با حضور مدرسان متبحر برنامه‌ریزی و اجرا کند که اولین دوره آن اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1011541

مهمترین اخبار ایران و جهان: