نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 22:51

شهروندان مراقب کلاهبرداران با ترفند حراج آخر سال باشند

رئیس پلیس فتا استان ایلام گفت: با توجه به این که در ایام پایانی سال، کلاهبرداران با ترفند حراج آخر سال اقدام به کلاهبرداری می کنند همشهریان فریب درج قیمت های پایین را نخورند.

سرهنگ علی‌رضا یعقوبی رئیس پلیس فتا استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: شهروندان عزیز قبل از خریدهای اینترنتی حتما به داشتن  نماد اعتماد الکترونیکی و اصالت فروشگاه اینترنتی دقت کرده و اصلات  آن را احراز نمایند.

 وی افزود: با توجه به این که در ایام پایانی سال، کلاهبرداران با ترفند حراج آخر سال  اقدام به کلاهبرداری می‌کنند  همشهریان عزیز توجه داشته باشند که  درج قیمت‌های پایین و تخفیف‌های وسوسه انگیز از سوی آن ها دچار حساسیت مالی نشوند و فریب  این گونه تبلیغات  را نخورند.

رئیس پلیس فتا استان ایلام ادامه داد:  به همین دلیل در ماه‌های آخر سال و روزهای منتهی به سال جدید  احتمال افزایش کلاهبرداری در این زمینه وجود دارد.

 سرهنگ یعقوبی ادامه داد: شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن فوریت‌های سایبری ۰۹۶۳۸۰ با پلیس فتا ایلام بصورت شبانه روزی در ارتباط باشند و از مشاوره کارشناسان پلیس فتا استفاده کنند تا در دام مجرمان سایبری گرفتار نشوند.

 وی در پایان گفت: از تمام هم استانی‌های عزیز درخواست می‌کنم در هنگام خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی و سایت‌های واسط به خصوص دیوار و اینستاگرام قبل از دریافت کالا و تائید کمی و کیفی آن، از واریز هرگونه وجه به شدت خودداری نمایند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 991641

مهمترین اخبار ایران و جهان: