نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 15:16

نگاه مدیریتی در حوزه اقتصادی متحول شود

ورامین- امام جمعه موقت ورامین گفت: باید نگاه مدیریتی در حوزه اقتصادی متحول شده و این شرایط به نفع عامه مردم تغییر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه ورامین طی سخنانی با اشاره به ۹ دی ماه و سالروز حماسه ۹ دی گفت: فتنه سال ۸۸ بسیار پیچیده بود، دشمن با به کارگیری تمام ابزارها به معنای واقعی کلمه به جنگ انقلاب اسلامی آمده بود و برخی از چهره‌های سیاسی و با سوابق انقلابی را نیز به کار گرفت و کسانی که در این کشور مسئولیت‌های بالا داشتند، به پادوی دشمنان تبدیل شدند.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: در سال ۸۸ فکر و ذهن و تمام موجودیت مردم مورد هدف رسانه‌های دشمن قرار گرفت، اما دست قدرت الهی از آستین مردم درآمد و حماسه ۹ دی رقم خورد و در این برهه از تاریخ انقلاب نقش شما مردم انقلابی ورامین بی بدیل شد و برای بار دیگر حرکت کفن پوشان ورامین به سوی تهران برای حمایت از ولایت و انقلاب و محکومیت فتنه خبرساز و در تاریخ ماندگار شد.

نگاه دولت در حوزه اقتصادی باید متحول شود

محمودی گفت: شکست خورده‌های فتنه ۸۸ گراهای تحریم اقتصادی را به دشمن دادند و آنچه در سال‌های اخیر بر سر مردم آمده است، مایه ننگی برای فتنه گران ۸۸ شد، امروز نیز برخی از چهره‌های سیاسی سر در آخور آمریکا و غرب دارند و به ملت خیانت می‌کنند، در همین فتنه اخیر نیز برخی باید دفاع می‌کردند، اما چه شد، که لال شدند.

وی با بیان اینکه مردم به دین و ولایت وفادار هستند، گفت: اما در عین وفاداری گلایه‌های فراوانی به وضعیت اقتصادی و فرهنگی وجود دارد، من کارشناس اقتصادی نیستم، اما می دانم، این وضعیت اقتصادی و بازی با دلار و طلا و… طبیعی و قابل قبول نیست، یقیناً جریان نفوذ در این حوزه فعال است و در حوزه اقتصادی در حال جنگ هستیم.

امام جمعه موقت ورامین از مسئولان کشور خواست، اجازه ندهند، مشکلات اقتصادی زندگی مردم را دچار مشکل کند و افزود: باید نگاه مدیریتی در حوزه اقتصادی متحول شده و این شرایط به نفع عامه مردم تغییر کند.

مساله حجاب سلیقه‌ای نیست

وی افزود: نکته دوم در خصوص مسائل فرهنگی و مشکلات حجاب است، مساله بی حجابی مساله سلیقه‌ای افراد نیست، بلکه بی حجابی، بی حیایی و بی عفتی اعلام جنگ با اسلام و نظام اسلامی است، اما برخی نمی‌خواهند بفهمند، در جنگ آرایش جنگی می‌گیرند، امروز در حوزه اقتصادی و فرهنگی نیاز به مدیران جنگی هستیم، آن خانم بی حجاب شاید متوجه نباشد، ولی عملاً سرباز اسرائیل و آمریکا است.

محمودی گفت: من با صراحت عرض می‌کنم، از عملکرد بسیاری از مسئولان کشور در این موضوع متأسفم، که آنقدر بی تفاوت باشیم، که تعدادی از خانواده‌های شهدا در اماکن مقدس مظلومانه از حجاب دفاع کنند و برخی هم با کمال بی حیایی و بی شرمی به بی حجابی ادامه دهند، امیدوارم همه ما به خود بیاییم، این روزها در کشور ۴۰۰ شهید تشییع شد، باید به آرمان‌های انقلاب و شهدا پایبند باشیم.

وی ضمن تقدیر از برخی اقدامات مسئولان ورامین و عزیزان بسیج در این زمینه، این اقدامات را ناکافی دانست و گفت: امروز پایگاه‌های بسیج و تشکل‌های مذهبی وظیفه دارند، در جنگ ترکیبی فعلی با اهتمام و جدی به میدان آمده و به جهاد تبیین بپردازند.

امام جمعه موقت ورامین ضمن اشاره به سالگرد حماسه ۱۰ دی این شهرستان گفت: ۱۰ دی ۵۷ خون شهیدان کریمی، میرزایی و شیرازی مظلومانه به زمین ریخت، تا این انقلاب پیروز شود، آن وقت امروز تفاله‌های رژیم منحوس پهلوی مدافع حقوق ملت ایران شده اند و برخی افراد که جنایات آن روزها را ندیده اند، تحت تأثیر این عمروعاص های زمان قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در آستانه سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عزیز هستیم، گفت: حاج قاسم الگوی واقعی دینداری، ساده زیستی و ولایتمداری بود، همه وظیفه داریم، در تبیین سیره این شهید بزرگ مقاومت بکوشیم و هرگز این انقلاب و ولایت را تنها نگذاریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 943941

مهمترین اخبار ایران و جهان: