نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 15:45

دشمن در تلاش برای تغییر چهره انقلاب/ جوانان هوشیار و آگاه باشند

سمنان- امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه دشمن در جدیدترین راهبرد خود برای نفوذ به کشور در تلاش برای تغییر چهره انقلاب است، گفت: جوانان، نسبت به این مهم باید هوشیار و آگاه باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه سمنان به میزبانی مسجد امام (ره) این شهر ضمن بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی که دشمن همه منافع خود را در خطر می‌دید هر لحظه به دنبال ضربه زدن به این نهال نوپا بوده است، ابراز داشت: به برکت حضور همیشگی و پررنگ مردم و به ویژه جوانان همه توطئه و فتنه‌های آنها طی این چهار دهه اخیر به سرانجام نرسیده و دشمن همواره ناکام مانده است.

وی ضمن بیان اینکه دشمن در جدیدترین راهبرد خود به دنبال تغییر چهره انقلاب است، افزود: برای رسیدن به این غایت نهایی خود می‌کوشد تا از فکر و ذهن و اندیشه جوان به نفع خود استفاده کند لذا این مهم می‌طلبد تا نسل جدید بیش از پیش هوشیار و آگاه در میدان حضور یابند.

امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه دشمن راه نفوذ خود بر کشور ما را از طریق ایجاد انواع فشارهای مختلف می‌داند، ابراز داشت: همواره طی این چهار دهه با مشکلات بسیاری در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و غیره مواجه بودیم که هوشیاری ملت راه غلبه دشمن از این طریق را بروی آنها بسته است.

عبدوس بابیان اینکه مردم و به ویژه جوانان آماده مقابله با انواع دسیسه‌های دشمن همواره بوده و هستند، تصریح کرد: تنها راه مقابله با دسیسه دشمن ایجاد اتحاد، انسجام و وحدت بین همه گروه‌های حاکم در جامعه است مادامی که به این رشته تکیه کنیم راهبردهای دشمن راه به جایی نخواهد برد و تیر آنها به سنگ می‌خورد.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی در تمامی فتنه‌ها، دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن پیروی از ولایت در تمامی ارکان و مراحل و توجه گام دوم انقلاب بوده است، افزود: اگر توانستیم در مقابل انواع بحران‌هایی که دشمن برای ما خلق کرده به سلامت عبور کنیم تنها تکیه بر گوش به فرمان ولایت فقیه بودن بوده است همان طور که چنین شخصیتی را از حاج قاسم سلیمانی شاهد بودیم و همین او را از بقیه متمایز کرده است.

به گزارش مهر، راهپیمایی مردم شهر سمنان پس از اقامه نماز جمعه از خیابان امام خمینی (ره) تا چهارراه مازندران این شهر در محکومیت هتک حرمت نشریه شارلی ابدو به مرجعیت و ولایت مهمترین حاشیه نماز جمعه این هفته بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 974541

مهمترین اخبار ایران و جهان: