نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 15:19

هموطنان از تردد غیرضروری در جاده‌های استان سمنان پرهیز کنند

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه توده هوای سرد تا چند روز آینده ماندگار است، گفت: هموطنان از تردد غیرضروری در جاده های استان پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی ظهر آدینه در حاشیه بازدید از دستگاه‌های خدمات رسان در طرح زمستانی از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، جمعیت هلال احمر و پلیس راه ضمن بیان اینکه به نظر می‌رسد توده هوای سرد تا چند روز آتی مهمان آسمان ایران باشد، ابراز داشت: برای جلوگیری از بروز هر نوع بحران از رانندگان و مسافران درخواست داریم تا بهبود شرایط جوی از تردد غیر ضروری در جاده‌های استان سمنان به طور جد پرهیز کنند.

وی ضمن بیان اینکه دستگاه‌های خدمت رسان استان سمنان آماده مقابله با هر نوع بحران را دارند، افزود: با این وجود عدم حضور در جاده‌ها می‌تواند از بروز مشکلات جدی برای هموطنان پیشگیری کند لذا امیدواریم هموطنان توصیه‌های ایمنی، هواشناسی و راهداری را حتماً قبل از سفر مد نظر قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه هدف از انجام این بازدیدها رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت دستگاه‌های خدمات رسان است، ابراز داشت: این موضوع می‌تواند در صورت بروز بحران به ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران در راه مانده استان سمنان تا حد زیادی کمک کند.

حمیدی ضمن بیان اینکه طبق آخرین اطاعات هواشناسی توده هوای سرد و بارشی طی هفته پیش رو در مناطق مختلف استان فعال خواهد بود، تصریح کرد: از هم استانی‌ها نیز درخواست می‌شود به طور جد از ماجراجویی و سفر به ارتفاعات و قله‌ها حتماً پرهیز کنند چرا که احتمال بروز حوادث تلخ و جبران ناپذیر برای خود و خانواده شأن وجود دارد.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها موج خوشحالی مردم را از سویی دیگر به دنبال خواهد داشت، افزود: با وجود آنکه این هوا و بارش‌ها مشکلاتی را برای دستگاه‌های خدمات رسان ایجاد می‌کند اما در مقابل به رونق بخش کشاورزی و بهبود سفره‌های آب زیرزمینی کمک می‌کند و تنها مورد رعایت موارد فوق از سوی مردم که می‌تواند به بهبود ارائه خدمات بسیار مؤثر باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 974485

مهمترین اخبار ایران و جهان: