نیوز سیتی!
15 بهمن 1401 - 19:01

افتتاح بیش از 350 میلیارد تومان پروژه تا پایان دهه فجر در سنندج

فرماندار سنندج از افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از 350 میلیارد تومان طرح و پروژه تا پایان دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری در دیدار با امام جمعه سنندج که با حضور معاونین فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سنندج به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: مردمی بودن یکی از مهم‌ترین مولفه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دلیل پایداری آن در طول این 44 سال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر پشتوانه مردم و با رهبری الهی امام راحل به پیروزی رسید و تنها انقلابی است که با پشتوانه داخلی به پیروزی رسیده است.

عسکری ادامه داد: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، این انقلاب با تلاش، ایثار و از جان گذشتگی ملت به پیروزی رسید و ادامه روند نیز با تکیه بر همین قدرت مردمی پله‌های رشد و ترقی را طی کرده است.

فرماندار سنندج اضافه کرد: انقلاب اسلامی الهام گرفته از تعالیم ناب اسلام است و چهارچوب آن بر پایه ارزش‌های اسلامی تشکیل شده است.

عسکری اذعان کرد: امام راحل روی کلمه اسلامی بودن انقلاب تاکید فراوان داشتند و در مقابل کسانی که می‌خواستند به نحوی در این زمینه شیطنت کنند، فرمودند، جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر و این بیانگر حساسیت امام به موضوع اسلامی بودن این نظام الهی بود.

وی تصریح کرد: جمهوریت انقلاب ما در اسلامیت بودن آن است، جمهوریت یعنی نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف این نظام و این مهم همواره مورد تاکید امامین انقلاب بوده است.

فرماندار سنندج افزود: در طول 44 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی از زمان برگزاری رفراندوم که بیش از 98 درصد مردم به این نظام بله گفتند تا همین امروز مردم محوری ملاک و مولفه اصلی در نظام مقدس ما بوده است.

عسکری اظهار کرد: با تکیه بر همین پشتوانه مردمی، انقلاب اسلامی در طول 44 سال گذشته در کنار بالا رفتن پله‌های قدرت و پیشرفت، تمام توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری نقش برآب کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تکیه بر قدرت مردمی پیچ‌های تاریخی زیادی را پشت سر گذاشته است، گفت: در فتنه اخیر که در طول چند ماه گذشته اتفاق افتاد بازهم مردم بودند که پای انقلاب ایستادند و دشمنان را سرجایشان گذاشتند.

فرماندار سنندج اضافه کرد: علارغم اینکه دشمن برنامه‌ریزی دقیقی برای براندازی و ضربه‌زدن به نظام ما انجام داده بود و همه توان خود را به میدان آورد اما به دلیل غلط بودن محاسبات سناریوی آنها شکست خورد.

عسکری خاطرنشان کرد: منکر مشکلات در کشور نیستیم اما بخشی از این مشکلات ناشی از تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان و بخشی داخلی است و باید با مدیریت جهادی برطرف شود.

وی افزود: در راستای رفع مشکلات همه باید به صورت جهادی وارد میدان شوند و مدیران و مسئولان برنامه‌ریزی دقیق در راستای رفع مشکلات داشته باشند.

فرماندار سنندج با بیان اینکه تا پایان ایام‌الله دهه فجر 151پروژه در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد، اذعان کرد: 145پروژه در نقاط مختلف شهر و روستاهای این شهرستان افتتاح و 6 پروژه هم کلنگ‌زنی می‌شود.

عسکری گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد تومان احداث یا کلنگ‌زنی می‌شوند که قطعا تاثیر بسزایی در رفاه حال مردم خواهد داشت.

وی اذعان کرد: راهپیمایی 22 بهمن پایان‌بخش برنامه‌های دهه فجر است و به یقین حضور اقشار مردم در راهپیمایی دشمن‌شکن خواهد بود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1018841

مهمترین اخبار ایران و جهان: