نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 08:26

56 پروژه عمرانی در زنجان در دست ساخت است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه 56 پروژه عمرانی در حوزه ورزش در سراسر استان زنجان مراحل ساخت را طی می‌کند، گفت: از بین کُل پروژه‌های در دست ساخت، 18 پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد است.

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: طرح‌های عمرانی آماده شده برای افتتاح در ایام الله دهه فجر امسال در حوزه طرح‌های ورزشی، شامل سه زمین چمن مصنوعی می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها را  35 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: در دهه فجر امسال، 3 زمین چمن مصنوعی در روستای خیرآباد و قلعه جوق شهرستان ماهنشان و روستای گلابر شهرستان ایجرود افتتاح می‌شود.

بازرگان با بیان اینکه 56 پروژه عمرانی در حوزه ورزش در سراسر استان زنجان  مراحل ساخت را طی می‌کند، گفت: از بین کُل پروژه‌های در دست ساخت، 18 پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد است.

وی توزیع طرح‌های عمرانی حوزه ورزش را بر مبنای عدالت محوری در زیرساخت‌ها و ایجاد فرصت استفاده برابر همه مردم شریف استان از فضاها و امکانات ورزشی عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان زنجان گفت: با بهره برداری از این طرح‌های ورزشی در دهه فجر امسال، حدود 3 هزار و 300 هزار مترمربع به فضاهای ورزشی زنجان اضافه شده و سرانه ورزشی در بسیاری از شهرستان‌های این استان افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال 1401  تا کنون 10 پروژه  افتتاح شده گفت: با افتتاح 3 طرح پیش رو، تعداد طرح های افتتاح شده در سال 1401 به عدد 13 پروژه خواهد رسید.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1019385

مهمترین اخبار ایران و جهان: