نیوز سیتی!
30 دی 1401 - 14:17

وزیر جنگ سابق تل‌آویو: تشدید عملیات‌ها علیه ایران را با سالیوان بررسی کردیم

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با اشاره به دیدار خود با مشاور امنیت ملی کاخ سفید، گفت که با او درباره تشدید عملیات‌ها علیه ایران گفت‌و‌گو کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنی گانتز» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی، صبح امروز (جمعه)، با «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر اشاره کرد که در گفت‌و‌گو با این مقام آمریکایی مسئله ایران را مورد بحث و بررسی قرار داده است.

بنابر گزارش وبگاه «فلسطین الان»، بنی گانتز نوشت: «امروز صبح در قدس با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا دیدار کردم. ما لزوم تعمیق همکاری‌های منطقه‌ای به منظور تشدید عملیات‌ها علیه ایران و همچنین گام‌های موردنیاز برای حفظ ثبات امنیتی در مناطق فلسطینی را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.»

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید، روز چهارشنبه، برای گفت‌وگو درباره مسائل مختلفی از جمله ایران وارد سرزمین‌های اشغالی شد. 

پایگاه آمریکایی «آکسیوس» در این باره گزارش داده بود که هدف از این سفر رسیدن به تفاهم با کابینه جدید تل‌آویو در سیاست‌های مربوط به فلسطین، ایران و روند عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه است.

آکسیوس همچنین اشاره کرده بود که در این دیدار درباره همکاری با تل‌آویو در خصوص موضوعاتی نظیر ایران با مقام‌های رژیم صهیونیستی گفت‌و‌گو خواهد شد.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 986985

مهمترین اخبار ایران و جهان: