نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 13:37

ماجرای کبوترکُشی کارگردان «آرماگدون»

مایکل بی در حال مقابله با گزارشی است که به طور گسترده دیده می‌شود که می گوید او در ایتالیا به خاطر کشتن یک کبوتر در حین تولید فیلم نتفلیکس 2019، «زیرزمین6» متهم شده است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، مایکل بی در حال مقابله با گزارشی است که به طور گسترده دیده می‌شود که می‌گوید او در ایتالیا به خاطر کشتن یک کبوتر در حین تولید فیلم نتفلیکس 2019، با عنوان «زیرزمین6» متهم شده است.

این فیلمساز این گزارش را «دروغ و افتراآمیز» خواند و گفت که او هرگز به کشتن یک حیوان متهم نشده است.

پس از انتشار گزارشی که هفته گذشته نشریه تجارت هالیوود در مورد حادثه کبوتر منتشر کرد، وکیل بِی در نامه‌ای حقوقی که به دست ورایتی رسیده است، خواستار اصلاح این اتهام که بنابر اظهار او غیرواقعی بوده، از دادگاه شده است.

وکیل فیلمساز، متیو روزنگارت، می‌گوید که در برنامه TheWrap اتهامی عنوان شده مبنی بر اینکه مایکل بی در حین ساخت فیلم یک کبوتر را کشته است. «این اتهام قطعا اشتباه است و هیچ حیوانی در پروسه تولید فیلم کشته نشده است.» 

برنامه TheWrap گزارش داد که این فیلمساز علیرغم تلاش‌های متعدد برای پاکسازی پرونده با همکاری مقامات ایتالیایی، با اتهام مربوط به قتل یک کبوتر در صحنه فیلمبرداری فیلم محصول نتفلیکس در رم روبرو است.

در گزارشی دیگر به نقل از یکی از منابع داخلی تولید آمده که ظاهراً یک کبوتر در حین گرفتن توسط یکی از عوامل فیلم کشته شده و از آنجایی که بِی کارگردان بوده، او مسئول شناخته می‌شود.

لازم به ذکر است که کبوترها یک گونه حفاظت شده در ایتالیا هستند و این کشور دارای یک قانون ملی است که آسیب رساندن، کشتن یا گرفتن هر پرنده وحشی را غیرقانونی می‌داند و به شدت با آن برخورد می‌کند.


مایکل بِی اما این ادعا را رد کرده است. کارگردان «آرماگدون» و «پرل هاربر» قبلاً در بیانیه‌ای به TheWrap گفته بود: «من دوستدار حیوانات و فعال حامی حیوانات هستم. هیچ حیوانی در پروسه تولید فیلم من صدمه یا آسیب ندیده و حتی در 30 سال گذشته در هیچ یک از پروژه‌هایم کوچک‌ترین اتفاقی برای هیچ حیوانی نیفتاده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 978185

مهمترین اخبار ایران و جهان: