نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 14:16

کشف ۳۴ فقره سرقت در شهرستان تویسرکان

همدان- فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان بابیان اینکه با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۳۴ فقره سرقت در تویسرکان کشف شده است.

سرهنگ رضا نوری درگفتگو با خبرنگار مهر تشریح کرد: در این طرح کشف ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۱۲ فقره سرقت کابل برق، ۱۲ فقره سایر سرقت و یک دستگاه موتور سیکلت و دستگیری ۷ سارق و ۸ نفر در خصوص سایر سرقت‌ها دراین شهرستان صورت گرفته است.

وی از اجرای طرح شبانه و روزانه پاکسازی مناطق آلوده شهرستان و جمع آوری ۸ معتاد متجاهر و دستگیری ۶ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان نام برد.

فرمانده انتظامی تویسرکان با بیان اینکه یکی از دغدغه‌ها و مطالبه مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه‌های از وجود این دسته از افراد در سطح شهرستان است، خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری انتظامی شهرستان تویسرکان، اقدام به اجرای طرح پاکسازی و جمع آوری معتادان متجاهر کرده است.

سرهنگ نوری با بیان اینکه دراین طرح مقادیری مواد مخدر در زمان اجرای طرح مذکور کشف شده است، افزود: جمع آوری معتادان متجاهر به عنوان یک اولویت مأموریتی اصلی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 978285

مهمترین اخبار ایران و جهان: