نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 11:43

توسعه پایدار شهری نیازمند توجه به حوزه حمل و نقل است

قزوین- فرماندار قزوین گفت: توجه به حوزه حمل و نقل عاملی برای رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ادیب رامندی صبح پنجشنبه در آئین تجلیل از رانندگان ناوگان حمل و نقل همگانی شهرستان بوئین زهر اظهار کرد: در کشور در حوزه حمل و نقل اقدامات مهمی انجام شده است که یکی از آنها در ۲۶ آذر ماه سال ۱۳۶۱ اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به نقش حمل و نقل در پیشرفت و توسعه کشور، توجه به حوزه حمل و نقل را عاملی برای رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی دانست و افزود: در سال‌های اخیر با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته، اقدامات بسیار خوبی در حوزه نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل انجام شده است و شاهد شکوفایی و تحول در حوزه حمل و نقل همگانی بوده و قطعاً شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان از این حوزه خواهیم بود.

فرماندار بوئین زهرا گفت: توجه به حوزه حمل و نقل عاملی برای رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی است و راه اندازی ناوگان حمل و نقل همگانی مناسب و با کیفیت در شهرستان بوئین زهرا موجب تحول و شکوفایی در این حوزه شده است.

وی در پایان نیز از تمامی رانندگان به لحاظ عدم همراهی با فراخوان‌های اعتصابی صورت گرفته از سوی دشمن به جهت ایجاد اخلال در حمل و نقل که با بصیرت رانندگان خنثی شد، تقدیر و تشکر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 912341

مهمترین اخبار ایران و جهان: