نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 16:03

ویژه برنامه «خانه مادری» از سیمای مرکز خوزستان پخش می‌شود

اهواز- رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از پخش زنده ویژه برنامه «خانه مادری» در ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام میلاد امینی موحد پیش از ظهر امروز شنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: ویژه برنامه «خانه مادری» به همت اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با هدف ترویج سبک زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها در ۵ قسمت تهیه و تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: این برنامه با حضور تعدادی از کارشناسان دینی، مداحان و شاعران آئینی به صورت زنده از ابتدای دی ماه به مدت پنج شب از شبکه استانی سیمای خوزستان روی آنتن خواهد رفت.

حجت الاسلام امینی موحد گفت: بخش دیگری از این ویژه برنامه اختصاص دارد به ارتباط تلفنی با رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان پیرامون حال و هوای برنامه‌ها و مراسمات فاطمیه در شهرستان‌های مختلف استان که چنانچه کار ویژه‌ای نیز انجام شده باشد حتماً در این برنامه به شکل خاص به آن خواهیم پرداخت.

به گزارش مهر، ویژه برنامه خانه مادری با آیتم‌های «پای منبر ولی»، «جرعه های معرفت»، «دو خط روضه»، «خطبه خوانی» و حضور مهمانان مختلف از سیمای مرکز خوزستان پخش خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 915985

مهمترین اخبار ایران و جهان: