نیوز سیتی!
12 آذر 1401 - 16:40

کسب مدال برنز توسط تیرانداز قمی در مسابقات آزاد قهرمانی کشور

قم- رئیس هیئت تیراندازی استان قم از درخشش تیراندازان این استان در ۲ بخش آقایان و بانوان در مرحله مقدماتی تفنگ بادی بزرگسالان و کسب مدال برنز هادی غرباقی در مسابقات آزاد قهرمانی کشور خبر داد.

محمد جواد متقیان نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات تیراندازی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور در حالی برگزار شد که تیراندازان اعزامی استان قم موفق به کسب مدال و درخشش در این مسابقات شدند.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم گفت: مرحله ششم مسابقات آزاد تیراندازی مردان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در رشته تفنگ در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و همچنین بزرگسالان با حضور ۱۲۰ تیرانداز از سراسر کشور روز گذشته در سالن تیراندازی ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

وی بیان کرد: هادی غرباقی در این دوره از مسابقات با ثبت رکورد ۶۲۹.۷ به عنوان نفر اول مرحله مقدماتی به فینال مسابقات راه یافت و مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

وی گفت: همزمان مرحله ششم مسابقات آزاد تیراندازی بانوان نیز با حضور ۱۲۰ تیراندازی در سالن تیراندازی ۸۰ خط آزادی برگزار شد.

متقیان نژاد ادامه داد: فاطمه حسین زاده تیرانداز شایسته استان قم با ثبت رکورد ۶۲۹.۷ به عنوان نفر اول مرحله مقدماتی به فینال مسابقات راه یافت.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم افزود: حسین زاده در پایان جایگاه هشتم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 895185

مهمترین اخبار ایران و جهان: