نیوز سیتی!
17 آذر 1401 - 23:29

فینال گرندپری تکواندو| رقبای نعمت‌زاده و مردانی مشخص شدند

مراسم قرعه کشی مرحله نهایی رقابت‎های گرندپری در سال ۲۰۲۲ برگزار شد و طی آن ۲ تکواندوکار ملی پوش کشورمان رقبای خود را شناختند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات مرحله نهایی گرندپری در سال 2022 از فردا(جمعه - 18 آذرماه) با حضور 128 تکواندوکار از 40 کشور به میزبانی عربستان در سالن «گرین هال» شهر ریاض آغاز می‌شود.

در روز نخست مسابقات، فردا مبینا نعمت زاده دارنده مدال طلای نوجوانان جهان و نوجوانان آسیا و همچنین نایب قهرمان آسیا 2022 چانچئون در رده بزرگسالان در وزن 49- کیلوگرم در دور نخست به مصاف «دانیلا سوزا» که قهرمان جهان در سال 2022 می‌رود. وی در صورت برتری باید با برنده کلمبیا و صربستان مبارزه کند.

سجاد مردانی دارنده مدال برنز جهان مکزیک در سال 2022 جهان در وزن 80+ کیلوگرم در اولین دیدار به مصاف «شیک سیسه» نفر هشتم رنکینگ المپیکی و دارنده طلای المپیک 2016 می‌رود. سیسه در سه مرحله قبلی رقابت‌های گرندپری موفق به کسب یک نقره و دو برنز شده بود. مردانی در صورت کسب پیروزی باید با برنده دیدار مراکش و برزیل مبارزه کند.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح است و بیژن مقانلو به عنوان سرمربی گروه آقایان در این رویداد حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 902085

مهمترین اخبار ایران و جهان: