نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 12:24

تاکسی‌های شهرکرد به دلیل عدم برف‌روبی خیابان‌ها خدمات نمی‌دهند

روابط عمومی حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد گفت: خیابان‌های شهر هنوز برف‌روبی نشده‌ است و لذا تاکسی‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم در شهر حاضر نشدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به دنبال گلایه‌ مردم از وضعیت خدمت‌رسانی تاکسی‌های شهری این موضوع را از رئیس حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد جویا شدیم.

به علت عدم پاسخگویی این مسئول موضوع با روابط عمومی سازمان مطرح شد.

خلیل همتیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: جاده‌های شهری هنوز برف‌روبی نشده‌اند لذا تاکسی‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم در شهر حاضر نمی‌شوند.

روابط عمومی حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد با بیان اینکه اتوبوس‌ها مشغول خدمت‌رسانی هستند، افزود: درصدد هستیم تا تک تک با رانندگان تماس گرفته شود و آن‌ها را به فعالیت دعوت کنیم.

ابراهیم اکبری، مسئول بازرسی تاکسیرانی شهرداری شهرکرد نیز در این خصوص گفت: وضعیت خیابان‌ها بسیار نامناسب است، از صبح زود پیگیر ساماندهی اوضاع تاکسی‌ها هستیم اما این قشر نیز مشکلاتی دارند که هیچ‌گاه شنیده نشده است.

رئیس بازرسی تاکسیرانی شهرداری شهرکرد افزود: صبح امروز با ۷ نماینده خطوط تاکسیرانی شهرکرد تماس گرفته شد تا برای جلسه ساماندهی تاکسی‌ها دعوت شوند اما برخی از این افراد به علت وضعیت نامناسب خیابان‌ها پیاده به دفتر بازرسی مراجعه کردند.

وی ادامه داد: رانندگان از ما گلایه دارند که اگر به علت برف‌روبی نشدن خیابان‌ها آسیب ببینند چه کسی خسارت خودروی آن‌ها را پرداخت می‌کند، لذا احتیاط می‌کنند و تا برف‌روبی کامل حاضر به ارائه خدمت نیستند.

اکبری بیان داشت: هرچند تاکنون چند تاکسی‌ مشغول به فعالیت شده‌اند اما به خاطر وضعیت نامناسب جاده‌ها و ترافیک ایجاد شده با تأخیر به ایستگاه‌ها می‌رسند که از مردم درخواست داریم صبوری کنند.

 پایان پیام/۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 930085

مهمترین اخبار ایران و جهان: