نیوز سیتی!
27 شهریور 1402 - 08:27

کشف ۲۲ فقره سرقت در طرح جامع امنیت محله‌محور در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان‌ملایر از کشف ۲۲ فقره سرقت در اجرای طرح جامع امنیت محله‌محور خبر داد.

 احمد ساکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: طرح جامع امنیت محله‌محور با هدف پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز و برخورد با مجرمان توسط ماموران کلانتری ۱۱ در یکی از محلات حوزه استحفاظی این کلانتری اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، دو سارق سیم برق، یک سارق مغازه، یک سارق ساختمان های نیمه کاره و یک خریدار اموال سرقتی به همراه ۱۵۰ متر کابل برق دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان همدان تصریح کرد: سارقان سیم برق در بازجویی های به عمل آمده، به ۲۲ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. 

وی گفت: در این طرح یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف و پنج توزیع‌کننده مواد مخدر که به صورت باندی فعالیت می‌کردند به همراه مقادیری مواد مخدر صنعتی دستگیر شدند. 

ساکی بیان کرد: پنج دستگاه موتورسیکلت به علت رانندگی مخاطره‌آمیز در معابر، عدم استفاده از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی و ... توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند. 

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501885

مهمترین اخبار ایران و جهان: