نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 13:24

پروژه‌های بازآفرینی شهرکرد در انتظار تصویب اعتبار کشوری هستند

شهرکرد_سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: اعتبار پروژه‌های بازآفرینی شهرکرد در استان تصویب و به شرکت بازآفرینی کشور ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید احمدی پیش از ظهر یک‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس ماده ۲ آئین‌نامه اجرایی برنامه ملی بازآفرینی شهری، طرح‌ها و برنامه‌های بازآفرینی شهری پایدار در مقیاس محلات هدف، چهار مأموریت اصلی شامل ارتقای کیفی فضاهای عمومی و زیرساخت‌های محلات، توسعه و تجهیز خدمات روبنایی، بهسازی، نوسازی و مقاوم سازی مسکن و توان افزایی اجتماعی، اقتصادی، نهادی ساکنین محله را مورد توجه قرار می‌دهند.

وی افزود: در راستای اجرای آئین نامه پروژه‌های بازآفرینی شهرکرد توسط شهرداری تهیه و پس از تأیید ستادهای بازآفرینی در شهرستان و استان تصویب و به راه و شهرسازی ارسال و سپس این اداره‌کل به شرکت بازآفرینی تحویل داده است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: شرکت بازآفرینی کشور باید با حضور ریاست جمهور جلسه‌ای برگزار که پس از تصویب پروژه‌های پیش‌بینی شده اعتبارات بازآفرینی به راه و شهرسازی استان ابلاغ می‌شود.

احمدی ادامه داد: متولی اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری، اداره‌کل راه و شهرسازی استان می‌باشد و شهرداری بهره‌بردار است.

وی گفت: در صورت تأمین اعتبار، این سازمان امادگی دارد تا در راستای اجرای پروژه‌های بازآفرینی همکاری لازم را با اداره‌کل راه و شهرسازی به عمل آورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1482985

مهمترین اخبار ایران و جهان: