نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 15:17

اجلاسیه کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان برگزار می‌شود

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اجلاسیه کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، اواسط مهرماه و همزمان با سالروز شهادت سردار شهد حاج حسین همدانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مظاهر مجیدی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان نمایش «فصل شیدایی» اظهار کرد: از تمامی دست اندرکاران، هنرمندان و سازمان اوج برای اجرای نمایش فصل شیدایی کمال تقدیر و تشکر را دارم تمام هدف این بود که مردم و خانواده معظم شهدا از این کار هنری لذت ببرند.

وی افزود: دستگاه‌های دولتی، شهرداری، اصناف و خیلی از ارگان‌ها، نهادها، اقشار مختلف و…. جهادی به میدان آمدند تا به صورت مشترک یک کار بزرگ را به منصه ظهور بگذاریم. نظرات مردم نشان می‌داد این برنامه دو ساعته یک مانور معرفتی شناختی بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه هشت هزار شهید استان بر گردن تک تک ما حق دارند، گفت: شهدای گرانقدر ما خالصانه برای خدا رفتند. فارغ از هر نگاه و سلیقه‌ای که وجود دارد، از مردم می‌خواهم که به شهدا یک نگاه ویژه داشته باشند.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: ۲۰۰ عنوان برنامه اصلی برای دومین کنگره ملی شهدای استان در نظر گرفته شده که یکی از آنها فصل شیدایی بود که امیدوارم مردم از این اثر فاخر نهایت استفاده را برده باشند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این است که در اجلاسیه، بتوانیم نقش شهدای همدان را به خوبی تبیین کنیم، همان طور که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند شهدای همدان جزو برجسته‌ترین‌ها هستند، بیان کرد: مقدمات برای مراسم اجلاسیه که بخش اصلی کنگره به شمار می‌رود، در حال انجام است تا بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) عنوان کرد: اجلاسیه کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، اواسط مهرماه و همزمان با سالروز شهادت سردار شهد حاج حسین همدانی برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469641

مهمترین اخبار ایران و جهان: