نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 13:19

سواحل استان بوشهر متلاطم می شود/ کاهش رطوبت و شرجی

بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز پنجشنبه با وزش بادهای شمالی و تداوم وزش آن تا اوایل هفته آینده، ضمن کاهش رطوبت و شرجی، سواحل و فراساحل استان مواج و متلاطم خواهد بود.

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش جریانات جنوبی طی امروز و فردا است، بنابراین در این مدت رطوبت و شرجی هوا در سطح استان از مقادیر بالایی برخوردار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: پیش بینی می‌شود از روز پنجشنبه با وزش بادهای شمالی و تداوم وزش آن تا اوایل هفته آینده، ضمن کاهش رطوبت و شرجی هوا، سواحل و فراساحل استان مواج و متلاطم خواهد بود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، امروز غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی و فردا شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت. پیش بینی می‌شود.

وی یادآور شد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی‌متر و در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496241

مهمترین اخبار ایران و جهان: