نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 10:42

مازندران نگین کشاورزی در زمینه تامین غذای کشور است

ساری- معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: این استان در زمینه تامین و امنیت غذایی نگین کشاورزی کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا رعیت پناه صبح یکشنبه در جمع کارشناسان و کارکنان بخش کشاورزی استان گفت: در کمیته ارزیابی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، ۴۴ نفر به عنوان کارمند نمونه از سطح مراکز جهاد کشاورزی تا ستاد سازمان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: از نظر بنده همه کارکنان نمونه و شایسته تقدیر هستند اما به نمایندگی از آنها در کمیته ارزیابی ۴۴ نفر را انتخاب کردیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: خلاقیت و نوآوری، پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی و فرهنگ سازمانی از جمله شاخص‌های انتخاب این افراد بود.

رعیت پناه خاطرنشان کرد: وقتی صحبت از سرمایه انسانی در دستگاه اجرایی می‌شود به معنی مجموعه مهارت و دانش است که نشان دهنده پتانسیل و ظرفیت فعلی سازمان است‌.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: همکاران سازمان جهاد کشاورزی مازندران به تاسی از وزارت متبوع به تأمین معیشت مردم تلاش می‌کنند و این کار یک ارزش است که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: مازندران در حوزه تأمین غذا و جایگاهی که به عنوان نگین کشاورزی کشور شناخته شده است، قابل ستایش است چراکه با هویت بخشی به کار خود و در کنار هم بودن کار خود را به جامعه نشان می‌دهیم.

رعیت پناه بیان کرد: آموزش، مهارت آموزی و جانشین پروری از جمله موضوعاتی است که باید بتوانیم وظایف خود را در این راستا به درستی انجام دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1482585

مهمترین اخبار ایران و جهان: