نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 10:09

ساعت ۲ بعدازظهر امروز آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ساعت ۱۴ (۲ بعد از ظهر) امروز سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ آخرین مهلت انتخاب رشته در رشته های با آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ است.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری از ۳۱ مرداد ماه آغاز شده و پس از تمدید تا ۶ شهریور ماه ادامه داشت و سازمان سنجش اعلام کرده است که آخرین فرصت انتخاب رشته تا ساعت ۱۴ (۲ بعد از ظهر) امروز سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ است.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته لازم است در اسرع وقت به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

به داوطلبان توصیه می‌شود به منظور انتخاب رشته بهینه از سامانه انتخاب رشته مجازی به نشانی https://sanjesh.org/fa-IR/sanjesh/4936/news/view/14591/10753 بهره‌برداری کنند.

داوطلبان پس از انتخاب رشته و تأیید نهایی کدرشته‌های انتخابی، شماره ۱۵ رقمی به عنوان رسید انتخاب رشته دریافت می‌کنند و داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته کرده‌اند در صورت تمایل در فرصت باقیمانده می‌توانند نسبت به مشاهده و ویرایش فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

انتخاب رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در فرم جداگانه صورت می گیرد و داوطلبان برای انتخاب این رشته ها باید به سامانه انتخاب رشته این دانشگاه مراجعه کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474541

مهمترین اخبار ایران و جهان: