نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 14:38

بستن تیم و خرید بازیکن وظیفه من نیست/ دوست ندارم دروغ بگویم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: کار من تمرین دادن تیم است و صرفاً در خصوص مسائل فنی صحبت می‌کنم. بستن تیم و خرید بازیکن وظیفه من نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، پاکو خمز در نشست خبری قبل بازی مقابل مس رفسنجان، در خصوص میزان آمادگی تیم، اظهار داشت: تراکتور برای بازی فردا کاملاً آماده است، لیگ را مقابل تیم‌های قدرتمند که روی کاغذ برتر از ما هستند، آغاز کرده‌ایم. نتایج ما قطعاً بهتر خواهد شد. کار من تمرین دادن تیم است و صرفاً در خصوص مسائل فنی صحبت می‌کنم. بستن تیم و خرید بازیکن وظیفه من نیست.

وی در رابطه با نمایش خوب تیم در نیمه دوم بازی با الشارجه و اینکه آیا تراکتور در قواره قهرمانی است؟ گفت: من نمی‌توانم در خصوص آینده پیش‌بینی یا پیش‌گویی کنم. دوست ندارم روی تیم من فشار ایجاد شود. شاید روی کاغذ نتوانیم تا روز آخر با سپاهان، پرسپولیس و استقلال رقابت نزدیک داشته باشیم، ولی در عمل شاید شرایط به گونه‌ای دیگر رقم بخورد و ما می‌خواهیم بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم. وجود چنین فشاری روی تیم خوب نیست. اینکه بگویم قهرمان می‌شویم خیلی راحت است، اما دوست ندارم دروغ بگویم. سخنانم واقع‌بینانه است.

خمز در رابطه با اینکه آیا به خاطر نتایج تیم تحت فشار قرار دارید؟ توضیح داد: هنوز خیلی زود است تا در خصوص حمایت و فشار صحبت کنیم. هواداران از تیم و باشگاه حمایت می‌کنند. ما مقابل سه تیم شکست خورده‌ایم که به نظرم روی کاغذ برتر از ما بودند. اگر مقابل تیم‌هایی که روی کاغذ از ما ضعیف‌تر هستند، شکست بخوریم، در این صورت با مشکل مواجه می‌شویم. ما آماده بازی با مس رفسنجان و کسب پیروزی و تقدیم آن به هواداران هستیم که به دلیل نتایج اخیر تیم ناراحت هستند. با یک برد می‌توانیم روند تیم را عوض کنیم.

وی در خصوص احتمال ایجاد تغییر در لیست تیم، گفت: به نظرم نباید در این خصوص با رسانه‌ها صحبت شود و پس از نهایی شدن قرارداد، به طور رسمی اعلام خواهد شد؛ چرا که باعث برهم خوردن تمرکز بازیکنان می‌شود.

سرمربی تراکتور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تراکتور در انتقال توپ از خط هافبک به خط حمله مشکل دارد، توضیح داد: موافق نیستم. ما در نیمه دوم بازی مقابل پرسپولیس و الشارجه اکثر دقایق در زمین حریف بازی کرده و موقعیت‌سازی کردیم.

خمز در پاسخ به دلایل عدم استفاده از سعید آقایی در دیدار با الشارجه، گفت: من به عنوان مربی وظیفه دارم از بازیکنانم حمایت کنم. سعید آقایی با مشکل غیرورزشی مواجه بود و وظیفه داشتم از او حمایت کرده و از هواداران تقاضا کنم این بازیکن را ببخشند. این موضوع ارتباطی با بازی کردن یا نکردن سعید آقایی ندارد و او هنوز به آن آمادگی مورد نظر من نرسیده و به زمان نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص این موضوع که چرا تراکتور نمی‌تواند با پرسپولیس، سپاهان و استقلال رقابت کند؟ بیان کرد: قبلاً به این سوال پاسخ داده‌ام و دوست ندارم تکرار کنم. ما برای رسیدن به رقبایمان، باید تیمی داشته باشیم تا بتوانیم با تمام تیم‌ها رقابت کنیم.

وی در خصوص احتمال حضور مهدی عبدی در بازی فردا و همچنین مصدومان و محرومان تیم، گفت: هنوز در رابطه با حضور مهدی عبدی تصمیم نگرفته‌ام. محمد نادری و بهزاد سلامی مصدوم هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1471385

مهمترین اخبار ایران و جهان: