نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 21:01

افتتاح و کلنگ زنی ۲۲ طرح عمرانی و خدماتی در بخش میانولایت تایباد

بخشدار میانولایت تایباد گفت: همزمان با هفته دولت ۲۲ طرح عمرانی و خدماتی در این بخش افتتاح و کلنگ زنی شد.

کاظم رستمی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۲۲ طرح عمرانی و خدماتی در بخش میانولایت تایباد افتتاح و کلنگ زنی شد که از این تعداد یک طرح مورد کلنگ زنی و ۲۱ طرح مورد بهره برداری قرار گرفت.

بخشدار میانولایت تایباد افزود: اعتبار کل این پروژه ها ۳۳ میلیارد تومان بوده که ۱۴ میلیارد تومان آن مربوط به یک طرح کلنگ زنی و مابقی مربوط به طرح های افتتاح شده می باشد.

وی ادامه داد: این طرح ها شامل افتتاح سامانه پایش تصویری در ۱۳ روستا، پروژه های عمرانی و ماشین آلات شهرداری مشهدریزه، آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی در شهر مشهدریزه، آسفالت معابر روستایی در سمنگان، خیرآباد و قادرآباد، ۲ واحد نانوایی در روستاهای سمنگان و خیرآباد، سالن ورزشی در روستای چهاربرجی و کلنگ زنی جاده مشهدریزه-پلبند می باشد.

رستمی بیان کرد: سامانه پایش تصویری با هدف افزایش امنیت و کنترل ترددها در روستاهای حسینی، جوزقان، خیرآباد، پلبند، بهلول آباد، چهاربرجی، پساوه، سمنگان، کهجه، شیزن، سوران، استای و سرخسرا راه اندازی شده و که برای آنها یک میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

بخشدار میانولایت تایباد خاطرنشان کرد: جاده مشهدریزه-پلبند به طول ۱۲ کیلومتر یکی از خواسته های مردم بوده است که هزینه های آن را نیز متقبل شده اند و باعث کوتاهتر شدن مسیر دسترسی روستای پلبند و بهلول آباد به مرکز بخش خواهد شد.    

بخش ۴۰ هزار نفری میانولایت تایباد به مرکزیت شهر مشهدریزه، دارای ۱۷ روستا شامل چهاربرجی، خیابان، پساوه، قادرآباد، سرخسرا، سمنگان، شادی، بیدک، خیرآباد، پلبند، بهلول آباد، سوران، حسینی، جوزقان، استای، کهجه و شیزن است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1472141

مهمترین اخبار ایران و جهان: