نیوز سیتی!
14 مهر 1402 - 22:49

صعود مقتدرانه جوانان ساحلی هرمزگان با شکست مدافع قهرمانی

تیم فوتبال ساحلی جوانان فولاد هرمزگان با شکست مدافع عنوان قهرمانی این رقابتها در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، راهی دور نهایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در سری رقابت های دور دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم فولاد هرمزگان در دیدار نخست خود که در ورزشگاه غدیر بندرعباس برگزار شد، به مصاف چادر ملو اردکان یزد رفت که در پایان موفق شد با نتیجه 6 بر 2 از سد چادر ملو عبور کند.

 در این دیدار عیسی عبید حق چهار بار، امیر محمد کریمی و طاها پور راست برای فولاد هرمزگان موفق به گلزنی شدند.

همچنین تیم فولاد هرمزگان در دومین دیدار خود در زمین ساحلی غدیر بندرعباس میزبان تیم شهرداری چلیچه بود که  در این دیدار نیز موفق شد با نتیجه ۶ بر ۳ از سد شهرداری چلیچه عبور کند.

در این دیدار عیسی عبید حق ۳ گل، امیرحسین حمزه پور ۲ گل و امیرحسین دهقانی برای فولاد هرمزگان موفق به گلزنی شدند.

در روز پایانی گروه نخست دور دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور نیز باز هم این تیم فولاد هرمزگان بود که موفق شد با نتیجه ۷ بر ۳ از سد شهدای حیات داوود گناوه عبور کرده و مجوز صعود مقتدرانه به دور نهایی را به دست آورد.

در این دیدار نیز علی عمران زاده ۳ گل، عمار دیودل، امیر محمد کریمی، طاها پورراست و علیرضا مولد زاده برای فولاد هرمزگان موفق به گلزنی شدند.

با این حساب تیم فولاد هرمزگان و شاگردان بهروز سلطانی مقتدرانه با سه برد راهی دورنهایی شد تا بتواند شانس خود را برای قهرمانی لیگ برتر محک بزند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529741

مهمترین اخبار ایران و جهان: