نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 19:41

کشف نزدیک به 50هزار شوکر و باتوم فلزی و چاقوی ضامن‌دار در گمرک بازرگان

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از کشف بیش از 40هزار شوکر و باتوم فلزی و نزدیک به 10هزار چاقوی ضامن دار در گمرگ بازرگان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از کشف بیش از ۴۰هزار شوکر و باتوم فلزی  و  نزدیک به ۱۰هزار چاقوی ضامن دار در گمرگ بازرگان آذربایجان غربی خبر داد.

وی اظهار داشت: حسب بررسی های فنی و گزارش پایگاه شهید بهروزی شهرستان ماکو مبنی بر قاچاق شوکر و باتوم فلزی از طریق مبادی رسمی گمرک بازرگان و اظهار این اقلام به عنوان اسباب بازی، موضوع در دستور کار  قرار  گرفته و پس از صدور دستورات شوکر به تعداد ۲۴۱۸۴، باتوم فلزی  ۱۵۲۰۰ عدد و ۹۰۸۰عدد انواع چاقوی ضامن دار کشف وضبط گردید.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی افزود: با هماهنگی و همکاری موثر اطلاعات سپاه و دستگاه قضایی این محموله کشف و ضبط گردید و نقشه های شوم دشمنان و معاندین مانند همیشه نقش بر آب شد.

عتباتی در پایان گفت: دستگاه قضایی در هماهنگی کامل  با مجموعه های امنیتی و انتظامی بوده و با قاطعیت در دفاع از کیان میهن اسلامی ایستاده است و اجازه نخواهد داد امنیت مردم به مخاطره بیافتد.

انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1491785

مهمترین اخبار ایران و جهان: