نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 13:04

مدرسه فوتبال همدان با آموزش 700 هنرآموز به کار خود پایان داد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از پایان کار مدرسه فوتبال همدان با آموزش 700 هنرآموز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مراسم اختتامیه ترم تابستان مدرسه فوتبال شهرداری همدان با حضور محمود مسگریان؛ رئیس شورای اسلامی شهر همدان، سعید شهابی‌نیا؛ رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای شهر شهردار همدان، سید مسعود حسینی، شهردار همدان؛  هادی بلاغی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و دیگر مدیران شهرداری همدان و نیز نونهالان ورزشکار و خانواده‌های آنها برگزار شد.

 رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در این مراسم اظهار کرد: یکی از اهداف شهرداری اقدامات مشارکتی با شهروندان است تا بتوان در راستای اصلاح و سلامت آنها قدم‌های محکمی برداشت.

بلاغی با بیان اینکه مدرسه فوتبال سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان سلسله مراتبی را طی می‌کند و هنرجویانی را از نونهالی آموزش می‌دهد افزود: خوشبختانه در تابستان امسال با اقدامات صورت گرفته توانستیم فضای آموزشی خوبی را همراه با نشاط و سرگرمی در این مدرسه برای رده‌های سنی مختلف از پسران همدان فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تابستان امسال ۷۰۰ نفر هنر‌آموز توانستند از کلاس‌های مدرسه فوتبال همدان بهره‌مند شوند گفت: امیدواریم همواره بتوانیم در راستای ورزش، نشاط و سرگرمی جامعه قدم‌های مهمی را برداریم.

گفتنی است در این مراسم از مربیان باشگاه شهرداری همدان نیز تقدیر بعمل آمد. 

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477041

مهمترین اخبار ایران و جهان: