نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 17:01

تردد کامیون در راه‌های مشترک خلخال با گیلان ممنوع شد

خلخال- فرماندار شهرستان خلخال گفت:تردد کامیون در راه‌های مشترک خلخال با استان گیلان همزمان با عید فطر از فردا تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجواد یحیی‌زاده بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر خلخال اظهار کرد: تردد کامیون در راه‌های مشترک خلخال با استان گیلان همزمان با عید فطر از فردا تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه ممنوع شد.

وی بر حرکت قانونمند وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس‌ها در راه‌های ارتباطی مشترک خلخال با استان گیلان تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود این تصمیم با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و واحدها و کارگاه‌های تولید و دانه‌بندی شن و ماسه اجرایی شود.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به ورود قابل توجهی گردشگر و مسافر به این شهرستان در آخر هفته بیان کرد: تمهیدات لازم برای تأمین مایحتاج عمومی و روزانه مردم و گردشگران از جمله گوشت گرم مرغ و گوشت قرمز در مراکز عرضه اتخاذ می‌شود.

یحیی‌زاده ادامه داد: در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران افزایش نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی فروش کالا و ارائه خدمات، آماده‌باش اعضای ستاد خدمات سفر، تأمین و توزیع ارزاق عمومی مورد نیاز مردم و گردشگران و فعالیت نانوایان در ایام تعطیل، تعمیر و بازسازی تجهیزات روشنایی معابر شهری و روستایی لازم و ضروری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1160041

مهمترین اخبار ایران و جهان: