نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 00:59

هیچ تعارفی در مبارزه با فساد نداریم/ مدیران ضعیف تغییر می‌کنند

استاندار گلستان گفت: در مبارزه با فساد با هیچ فردی تعارف نداریم و از دستگاه‌های نظارتی هم بخاطر قاطعیت و دقت در این زمینه سپاسگزارم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه در نشست صمیمی با دبیران احزاب و فرهیختگان سیاسی و اجتماعی استان، خاطرنشان کرد: استان گلستان استان نمونه در موضوع وحدت اقوام، احزاب و گروه‌های سیاسی و اجتماعی است.

وی ادامه داد: وحدت اساس پیشرفت است و هر زمانی که اختلاف بی‌جا به وجود آمد مشکلات آغاز شده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ما در استان گلستان ۴۰ چالش را شناسایی کرده و برای آن برنامه و چشم‌انداز تعیین کردیم.

زنگانه در خصوص اهمیت موضوع مبارزه با فساد بیان کرد: ما در مبارزه با فساد با هیچ فردی تعارف نداریم و هر فردی در هر جایگاه و سطحی که باشد مرتکب فساد شود با وی برخورد خواهد شد.

وی با تقدیر از دستگاه‌های نظارتی در استان گلستان گفت: اقدامات بسیار خوبی در یک سال گذشته صورت گرفته و قاطعیت و دقت این عزیزان در زمینه مبارزه با فساد بسیار خوب بوده است.

 

ارائه خدمت به افراد بدون حجاب ممنوع است

استاندار گلستان امر به معروف و نهی از منکر را اصل اساسی مبارزه با فساد دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر در تمام سطوح و در تمام موضوع‌های جامعه صادق است و نباید سطح این امر مهم را در جامعه تنزل دهیم.

زنگانه در خصوص موضوع مقابله با کشف حجاب در جامعه تاکید کرد: حساب افرادی که کشف حجاب می‌کنند با افرادی که بدحجاب و ضعیف حجاب هستند جداست.

وی اضافه کرد: ارائه خدمت به کسی که کشف حجاب می‌کند ممنوع است اما کسانی که دارای حجاب ضعیف هستند از همین جامعه هستند و فرزندان ما هستند نیازمند هدایت و راهنمایی هستند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: سیاست ما در مواجه با افراد ضعیف حجاب و بد حجاب فرهنگی و ایجابی است و معتقدیم در موصوع عفاف و حجاب کار بی‌قاعده ممنوع است و هر اقدامی باید بر اساس چهارچوب و برنامه باشد.

 

تغییر مدیران ضعیف در گلستان

زنگانه در خصوص آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی گلستان گفت: موانع حقوقی پروژه پتروشیمی گلستان برطرف شده و افزایش سرمایه صورت گرفته و با تعیین هیات مدیره جدید با حضور رییس جمهور آغاز فاز عملیاتی پروژه را شاهد خواهیم بود.

استاندار گلستان تصریح کرد: با اجرای این پروژه درآمد ناخالص استان ۴۰ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

زنگانه در بخش دیگری تصریح کرد: مدیران در استان دائم در حال ارزیابی و پایش هستند که بدون تردید مدیرانی که عملکرد ضعیفی دارند از چرخه مدیریت جدا خواهند شد.

وی تاکید کرد: ما با هیچ فردی در موضوع خدمت به مردم تعارف نداریم و بر اساس شاخص‌ها اگر مدیری عملکرد ضعیفی داشته باشد بلافاصله از آن مسوولیت کنار گذاشته خواهد شد.

استاندار گلستان تاکید کرد: ما هیچ نگاه باندی و سلیقه‌ای در موضوع انتصابات نداشتیم و خوشحالیم که امروز ۹۴ درصد مسوولان استان بومی و ۱۱ درصد از کل مدیران استان بانوان هستند.

زنگانه افزود: در تغییرات مدیران اخیر نگاه ما این است میزان استفاده از مدیران بانو به 20 درصد افزایش یابد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1143985

مهمترین اخبار ایران و جهان: