نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 19:39

ویزیت رایگان ۱۵۰ نفر در اردوی جهادی پزشکی در روستای صالح آباد قرچک

بخشدار مرکزی قرچک گفت: هجدهمین مرحله از اردوی جهادی پزشکی به همت گروه‌ جهادی رئوف روز جمعه در روستای صالح‌آباد از توابع بخش مرکزی قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، مجید قیصرپناه بخشدار مرکزی قرچک عصر امروز در بازدید از اجرای اردوی جهادی پزشکی که در مدرسه شهید صادقی روستای صالح‌ برگزار شد، اظهار کرد: اجرای اردوهای جهادی در راستای تحقق عدالت اجتماعی و دسترسی آحاد جامعه به ویژه مناطق حاشیه‌ای و محروم، از مواهب نظام مقدس جمهوری اسلامی است که این مهم در حوزه دسترسی به خدمات درمانی و پزشکی با همت گروه‌های جهادی طی 18 مرحله در مناطق روستایی قرچک انجام شده است.

 

 

وی گفت: در این اردوی جهادی یک روزه، خدماتی از جمله ویزیت پزشکی، دندانپزشکی، غربالگری قندخون و فشار خون، مشاوره روانشناسی، مشاوره مامایی و پرستاری، وارنیش تراپی اطفال، شنوایی سنجی، نوار قلب و تزریقات و آموزش بهداشت به‌طور رایگان ارائه می‌شود.

بخشدار مرکزی قرچک تصریح کرد: به منظور سهولت دستیابی بیماران و مراجعین به خدمات پزشکی، داروی مورد نیاز بیماران به‌طور رایگان توزیع می‌گردد.

قیصرپناه افزود: با توجه به اینکه برخی از خانواده‌ها از فرزند خردسال برخوردارند، به منظور آسودگی خاطر والدین، غرفه کودک در محل اردوی جهادی برپا شده و مربیان برنامه‌های متنوع و شاد برای کودکان و خردسالان اجرا می‌کنند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1174441

مهمترین اخبار ایران و جهان: