نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 17:00

کودکی بهترین سن انس با قرآن است

فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران گفت: از سنین کودکی باید با قرآن کریم دوست و مانوس شد تا برکت در زندگی دنیا و آخرت ما جاری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در ایام عید سعید فطر، سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا با هدف محرومیت‌زدایی و تبیین درس‌های تربیتی ماه مبارک رمضان، ضمن دیدار و گفت‌وگو با دانش آموزان و معلمان، از دبستان شهید مفتح منطقه محروم کوی الصافی اهواز بازدید کرد.

فرمانده قرارگاه راهبردی کربلا در این دیدار بهره‌گیری، نشر و ترویج فرهنگ غنی ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای نسل نو دانست و اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، کلاس کامل درس‌های مهربانی، احترام، خوش اخلاقی، صبر و شکیبایی و صمیمیت است.

وی افزود: از سنین کودکی، باید با قرآن کریم دوست و مأنوس شد تا برکت آن در زندگی دنیا و آخرت ما جاری گردد.

 

 

خادم سیدالشهدا در گفت‌وگوهایی صمیمانه، دانش‌آموزان را به رعایت نکاتی تربیتی رهنمون شد و گفت: شما بچه‌های عزیز را به چند سفارش مهم خداوند منان در قرآن کریم توصیه می‌کنم: احترام به پدر و مادر، ادای نماز اول وقت، انس با قرآن کریم، روزه‌داری، احترام به معلم و مدیر و بزرگترها و درس خواندن.

وی بیان کرد: طبق فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه‌ای، شما دبستانی‌ها امید پیشرفت و آبادانی این کشور هستید.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در این دیدار گرم و صمیمانه، در راستای مردم یاری و محرومیت زدایی از این منطقه محروم حاشیه شهرستان اهواز، با واگذاری برخی تجهیزات توسط قرارگاه منطقه‌ای کربلا، اقداماتی برای رفع برخی مشکلات تجهیزاتی و آموزشی این مدرسه صورت گرفت.

در پایان این دیدار عیدانه، هدایایی توسط سردار خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا به دانش‌آموزان و کادر آموزشی مدرسه تقدیم شد.

پایان پیام/72075

منبع: فارس
شناسه خبر: 1167541

مهمترین اخبار ایران و جهان: