نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1402 - 10:53

ارتباط خود را تا ماه رمضان سال آینده با خداوند قطع نکنیم

اینچه برون- امام جمعه اینچه برون گفت: ماه پر برکت رمضان گذشت و چه خوب خواهد بود همه ما تا رمضان آینده ارتباط خودمان را با خداوند متعال قطع نکنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حاج آخوند هوشمند صبح شنبه در جمع نمازگزاران عید فطر اینچه برون ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر اظهارکرد: مسلمانان با یک ماه روزه داری و طاعات و عبادات خالصانه در این ماه مبارک، از گناهان طاهر و پاک شده و با حضور و شرکت در نماز عید سعید فطر اجر و ثواب یک ماه عبادت خود را از پروردگار دریافت خواهند کرد.

امام جمعه اینچه برون افزود: ماه پر برکت رمضان گذشت و چه خوب خواهد بود همه ما تا رمضان آینده ارتباط خودمان را با خداوند متعال قطع نکنیم و با انجام اعمال نیک و اقامه نماز و دادن صدقات و دستگیری از نیازمندان، راه‌های ورود شیطان را سد کرده و از کشیده شدن در مسیر گمراهی‌ها نجات یابیم.

وی در ادامه با تاکید بر امیدواری از خدا گفت: از رحمت الهی ناامید نباشیم و بدانیم که اگر گناهی هم مرتکب شده باشیم با استغفار و دوری از انجام آن گناه، به سوی الهی بازگردیم.

آخوند هوشمند بیان کرد: فقط کافران و بی دینان از رحمت الهی ناامید هستند زیرا مهمترین مسأله برای آنان زندگی دنیوی و اطاعت از نفس و شهوت است.

امام جمعه اینچه برون در پایان گفت که همه ما در تربیت دینی فرزندان خود باید همت کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1164085

مهمترین اخبار ایران و جهان: