نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 11:20

امدادگران 2 روز در حال جستجو برای فرد گم شده در خوسف خراسان جنوبی

رئیس جمعیت هلال احمر خوسف با اشاره به اعلام گم شدن فرد ۴۵ ساله در این شهر از صبح شنبه ۲۶ فروردین ماه جاری گفت: عملیات جست و جو توسط نجاتگران از روز گذشته ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، محمد ولی زاده،  رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف امروز به رسانه ها  اعلام کرد: صبح شنبه طی تماسی با مرکز جمعیت هلال احمر این شهرستان، گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک فرد ۴۲ ساله در جنوب غربی  خوسف به هلال احمر شهرستان اعلام شد.  

وی با بیان اینکه خانواده فرد مفقود شده پس از گذشت حدود ۱۰ ساعت با جمعیت هلال احمر تماس گرفته و این حادثه را گزارش دادند افزود: بلافاصله بعد از دریافت گزارش، ۶ تیم موتوری، سه تیم خودرویی با همراهی یک تیم نیرو انتظامی و افراد محلی روستاها، عملیات جستجو را آغاز کردند.

وی با اشاره به این که عملیات جست و جو از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: با توجه به وسعت منطقه، صبح امروز اعضای خانه های هلال شهرستان نیز برای پیدا شدن فرد گمشده به تیم ها پیوستند.

رئیس جمعیت هلال احمر خوسف با بیان اینکه هم اکنون اعضای خانه های هلال در سه منطقه شامل مزار بلنجیر، مزار شاه سلیمان علی(ع) و آبگرم لوت در حال جستجوی فرد مفقودی هستند،  ادامه داد: فرد گمشده دو روز پیش برای دادن علوفه به گوسفندان از منزل خارج شده و تا کنون به منزل برنگشته است.

پایان پیام/۳۶۳۵/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1152941

مهمترین اخبار ایران و جهان: