نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 13:06

دستاورد دوره جدید مدیریت شهری الگو و چشم انداز است

شهردار تهران گفت: از دستاوردهای مهم این دوره برخورداری از الگو، فکر و مبنایی است که از طریق آن می‌توانیم خدمتگذار مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه با توجه به گذشت قریب به ۲۰ ماه از طرح موضوع تبدیل "تهران به عنوان کلانشهر الگوی جهان اسلام" به عنوان یک چشم انداز به نظر شما چقدر به تحقق این چشم انداز نزدیک شده ایم و چقدر فاصله داریم گفت: شناخت ما نسبی است و الگوی تحولی خود را مبتنی بر ۱۲ رویکرد و ۴ تحول ایجاد کرده‌ایم و ۳۸ کلان پروژه را پیش می‌بریم.

وی ادامه داد: با چشم باز حرکت می‌کنیم و می‌توانیم بگوییم کدام مسیر را می‌رویم و دو چشم انداز سال ۱۴۱۰ و افق پایان دوره کنونی را در دستور کار داریم.

زاکانی گفت: برای امسال در حوزه حمل و نقل عمومی برنامه‌های خود را تدوین کرده‌ایم و در حوزه شهرسازی کار خود را پیش می‌بریم و امسال توفیقی داریم که می‌توانیم بگوییم که چه برنامه‌هایی داریم.

شهردار تهران تصریح کرد: اگر شورا هر هفته از ما گزارش بخواهد گزارش خود را ارائه خواهیم داد یکی از دستاوردهای مهم این دوره برخورداری از الگو، فکر و مبنایی است که از طریق آن می‌توانیم خدمتگذار مردم باشیم و پیشرفت شهر را رقم بزنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1179785

مهمترین اخبار ایران و جهان: