نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 16:29

افزایش 419 درصدی کشفیات موادمخدر در نوروز

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به کشف 152 کیلوگرم مواد مخدر در پل سیمره شهرستان هلیلان گفت: از ابتدای طرح نوروزی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته افزایش 419 درصدی داشته است.

سرهنگ حسین نجفی فرمانده انتظامی استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از کشف 152کیلوگرم مواد مخدر در پل سیمره شهرستان هلیلان خبر داد و اظهار کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تلاش شبانه روزی و اقدامات به موقع با همکاری اطلاعاتی و پشتیبانی سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر اینکه یک دستگاه تانکر حمل سوخت از استان های غربی قصد جابجایی مقادیری قابل توجهی مواد مخدر را دارد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: اکیپی از ماموران مجرب  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از رصد، خودروی مذکور را در پل سیمره شهرستان هلیلان شناسایی و جهت بررسی بیشتر آنرا متوقف کردند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: پس از توقیف تانکر حمل سوخت و با هماهنگی مرجع قضایی ماموران موفق شدند 152 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به صورت ماهرانه ای جا ساز شده بود کشف و ضبط شد.   

وی بیان کرد: راننده خودرو به عنوان متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد. 

این مقام انتظامی اظهار کرد: اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در ایام نوروز  به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد که از ابتدای طرح نوروزی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته افزایش 419 درصدی داشته است. 

وی در ادامه افزود: افزایش  72 درصدی دستگیر شدگان در زمینه موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل در طرح نوروزی پرداخت و در این مدت 69 خرده فروش موادمخدر، 98 معتاد متجاهر دستگیر و 13 دستگاه خودرو نیز توقیف شدند. 

سرهنگ نجفی در پایان بیان کرد: همکاری خوب دستگاه قضایی با پلیس، اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ از برنامه‌های پلیس در ایام نوروز امسال است که برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر است. از مردم خواهشمندیم که پلیس را در دستگیری قاچاقچیان یاری کنند و هر گونه اخبار در این زمینه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1121485

مهمترین اخبار ایران و جهان: