نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 22:06

آغاز به کار سامانه جامع اطلاع رسانی هیئات استان همدان

همدان-مدیر مرکز تبلیغ نوین اداره کل تبلیغات اسلامی همدان گفت:سامانه جامع اطلاع رسانی هیئات به همت مرکز تبلیغ نوین اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان راه اندازی شد.

حجت الاسلام مهدی وفایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این سامانه در راستای دسترسی آسان و فراگیر به اطلاعات هیئات و مداحان و سخنرانان استان همدان ایجاد شده و در چند بخش مورد استفاده هم استانی‌های عزیز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است علاقه مندان برای ورود به سامانه ابتدا باید وارد سایت revayate-omid.ir شوند و سپس وارد بخش همدان هیأت کجا برویم خواهند شد و یا کد Ussd : *۶۶۵۵*۹۱۸۱۲۳*۱# را شماره گیری کنند تا لینک سامانه اطلاع رسانی هیئات در قالب پیامک ارسال شود.

مدیر مرکز تبلیغ نوین با بیان اینکه این سامانه دارای چند بخش است، ادامه داد: بخش معرفی مداحان یکی از این بخشها است که در این بخش راه ارتباطی و کانال اطلاع رسانی مداحان محترم استان همدان قرار دارد.

وفایی اضافه کرد: بخش دوم معرفی هیأت هفتگی و مناسبتی مداحان است.

وی با اشاره به اینکه بخش اطلاعیه برنامه‌ها قسمت دیگر این سامانه است، افزود: در این بخش پوستر مراسمات هیئتهای استان بارگزاری می‌شود.

مدیر مرکز تبلیغ نوین همدان با بیان اینکه نقشه مراسمات ظرفیت دیگری است که در این سامانه ایجاد شده است، افزود: در این بخش نیز همدان به چهار منطقه تقسیم شده است و به تفکیک مناطق روی هر منطقه کلیک کرده و مراسمهای مناسبتی منطقه مورد نظر را مشاهده فرمائید.

وی افزود: بخشی از این اطلاعات به مرور و با همکاری مسئولین هیئات و مداحان گرانقدر تکمیل خواهد شد.

وفایی با بیان اینکه به زودی بخشی با عنوان خطبای استان و آرشیو صوتی و تصویری محدودی از هیئات و مداحان و همچنین امکان سفارش پوستر برای مجالس اهل بیت عصمت و طهارت در دسترس هم استانی‌های عزیز قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: امیدواریم این اقدام کمکی در جهت اعتلای فرهنگ ناب اسلامی در استان و مرضی رضای حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه شریف قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1146341

مهمترین اخبار ایران و جهان: