نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 11:44

ساعات کار ادارات استان همدان بعد از تعطیلات عیدفطر تغییر می‌کند

همدان- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان گفت: ساعات شروع کار ادارات استان همدان از روز دوشنبه بعد از تعطیلات عید فطر تغییر می‌کند.

سیدمحمدرضا میرصفدری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دولت محترم در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ یک مصوبه داشت که تمام ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی در واقع مصوب کرده، حتی ساعات شروع فعالیت اصناف و بخش خصوصی هم در آن ذکر شده است، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف هستند طبق مصوبه دولت اقدام کنند.

وی ادامه داد: بر اساس همین مصوبه بعد از ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید فطر ساعت شروع کار دستگاه‌های اجرایی و ادارات ساعت ۷ صبح است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان گفت: منطبق با تصویب‌نامه یادشده، ساعت شروع فعالیت آموزشی در مدارس با توجه به اینکه کلاس‌ها برقرار و فعالیت آموزشی ادامه دارد نیز برای نوبت صبح در مقاطع تحصیلی متوسطه ۷:۳۰ و برای مقاطع ابتدایی ساعت ۸:۰۰ خواهد بود.

میرصفدری با اشاره به تداخل شروع کار ادارات و مقطع ابتدایی که دولت در تبصره ۱ این مصوبه پیش بینی کرده است؛ افزود: والدینی که هر دو شاغل در دستگاه‌های اجرایی هستند و فرزند پیش دبستانی و دبستانی دارند؛ یک نفر از والدین می‌تواند به صورت شناور در ساعت کاری خود و با هماهنگی که با دستگاه مربوطه به صورت شناور کار خود را شروع و در محل کار حاضر شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1162841

مهمترین اخبار ایران و جهان: