نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 00:57

ارائه ۲۶۰۰ خدمت اسکان موقت به مددجویان زنجانی

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان زنجان از ارائه ۲ هزار و ۶۵۴ خدمت اسکان موقت به مددجویان این نهاد طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهرداد محمدپور، مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته‌امداد استان زنجان در گفت‌‌و‌گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه تامین سرپناه و مسکن مناسب یکی از مهمترین نیازهای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد است، اظهارداشت: به خاطر اهمیت موضوع روند پیشرفت ساخت واحدهای مسکونی مددجویان به صورت هفتگی رصد می‌شود.
مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته‌امداد استان زنجان با اشاره به اینکه خدمات مسکن کمیته‌امداد در بخش‌های مختلف انجام می‌شود، اضافه کرد: خدمات مسکن در قالب احداث و خرید مسکن شهری و روستایی، تعمیرات مسکن و فضاهای جانبی از محل اعتبارات این نهاد و هم افزایی آن با کمک خیرین ارائه می‌شود.
محمدپور با اشاره به اینکه کمک به اسکان مددجویان  تحت حمایت از سرفصل‌های کمیته امداد در حوزه مسکن است، گفت: براساس آمارهای موجود، طی سال گذشته ۲ هزار و ۶۵۴ خدمت اسکان موقت در قالب ودیعه و اجاره مسکن به خانواده‌های  تحت حمایت این نهاد ارائه شده است.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1189441

مهمترین اخبار ایران و جهان: