نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 10:36

اعلام محدودیت های ترافیکی شهر اردبیل در شب های قدر

‍ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل ضمن گرامیداشت شب های قدر گفت: تمهیدات ترافیکی در معابر منتهی به چهار راه فجر«بازار» به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حجت فتاحی پیش از ظهر امروز اظهار کرد: برای رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم‌های مذهبی شب‌های قدر، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای در شهر اردبیل اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این جهت در شب‌های قدر بعد از نماز مغرب و عشاء، تمامی معابر منتهی به چهارراه بازار(مصلای اردبیل) ازجمله چهارراه امام حسین(ع)، پیرعبدالملک، چهارراه امام(ره) و عالی‌قاپو با محدودیت ترافیکی مواجه خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل تأکید کرد: انتظار می‌رود همشهریان و هم استانی‌های عزیز همچون سال‌های گذشته خادمان و خدمت گذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را در جهت خدمت‌رسانی هر چه ‌بهتر یاری کنند.

وی تصریح کرد: لازم است رانندگان در معابر به‌خصوص معابر منتهی به اجرای مراسم، با توجه به اینکه اکثر شرکت‌کنندگان در شب‌های قدر به جهت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) از لباس‌های تیره و مشکی استفاده می‌کنند، ضمن رعایت سرعت مطمئنه، توجه کافی به جلو و محیط پیرامون خود را داشته باشند.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1137185

مهمترین اخبار ایران و جهان: