نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 13:25

پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده و رعد و برق در ارتفاعات البرز

کرج- مدیرکل هواشناسی البرز گفت: در ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از چینش فشار سطح زمین در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن تا آخر هفته وزش باد شدید و لحظه‌ای، احتمال خیزش گردوخاک و افزایش موقت غبار محلی در استان مورد انتظار است.

وی بیان کرد: فردا در ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد نسبتاً شدید و در بعضی ساعات گرد و خاک است، بیان کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۲۴ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۶ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۴ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید و در بعضی ساعات گرد و خاک است.

بهاروند احمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۲۰ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۵ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۸ متر بر ثانیه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1185585

مهمترین اخبار ایران و جهان: